Translate

piątek, 13 kwietnia 2012

Akcja 'Piękne włosy' – ciąg dalszy

W październiku ubiegłego roku zaczęłam borykać się z nadmiernym wypadaniem włosów. Rozpoczęłam wówczas 2-miesięczną kurację Capivit total action skóra włosy paznokcie. Poprawa była widoczna – wypadanie włosów znacznie się ograniczyło. Niestety problem znowu powrócił. Zdecydowałam się na zakup suplementu diety Skrzypovita, którego używałam już w przeszłości i który dawał najlepsze efekty z zażywanych przeze mnie preparatów.


Skrzypovitę kupiłam w Super-Pharm w promocyjnej cenie 8,99 zł za 50 tabletek powlekanych (40 tabletek + 25% gratis). Skorzystałam z przystępnej ceny i wzięłam od razu 2 opakowania, czyli w sumie mam ilość na 100 dni kuracji – tylko 1 tabletka dziennie!


Dziś zaczęłam stosowanie suplementu – zapach tabletek przyprawia mnie o mdłości… ale pomęczę się z nim byle tylko mieć piękne, gęste, zdrowe włosy :)

5 komentarzy:

  1. Ja brałam narazie tylko humavit i średnio go oceniam . Czekam na Twoje efekty :) Pozdrawiam i obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humavitu nigdy nie miałam. Skrzypovitę stosowałam już kilkakrotnie w przeszłości i byłam zadowolona z jej działania :)

      Usuń
  2. w następnym tygodniu kupuję skrzypovite i zaczynam kuracje :) oby przyniosła efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Tania jak na kurację, chyba się skuszę :) bo zaraz włosów nie będę mieć, tak mi lecą. Z przyjemnością obserwuję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.