Translate

środa, 11 kwietnia 2012

Alterra Körperpeeling Cranberry & Feige peeling do ciała żurawina i figa vs. Luksja Daily Scrub Blackcurrant & Cranberry peelingujący żel pod prysznic z czarną porzeczką i żurawiną

Dziś zapraszam na porównanie dwóch tytułowych produktów – peelingu do ciała łagodne i delikatne oczyszczanie i peelingującego żelu pod prysznic do codziennego stosowania.


Cena i dostępność:
  • Alterra: 8,99, tylko drogerie Rossmann
  • Luksja: ok. 8,99 zł, m.in. Tesco 
Opakowanie i pojemność:
  • Alterra: tuba o pojemności 200 ml
  • Luksja: butelka o pojemności 250 ml 
Informacje od producenta i skład:
  • Alterra:


  • Luksja: 



 Konsystencja:
  • Alterra: galaretka
  • Luksja: żel 
Zapach:
  • Alterra: octowo-owocowy, na szczęście nie utrzymuje się na skórze
  • Luksja: bardzo przyjemny, słodki, owocowy, a la guma balonowa, ale nie utrzymuje się na skórze 
Wydajność:
  • Alterra: przeciętna
  • Luksja: dobra 
Drobinki peelingujące:
  • Alterra: dwa rodzaje drobinek – jedne w dużej ilości, przezroczyste, wielkości ziarenek soli, drugie w małej ilości, większe – nasiona żurawiny
  • Luksja: dwa rodzaje drobinek – jedne w dużej ilości, przezroczyste, wielkości ziarenek soli, drugie w mniejszej ilości, czarne, wielkości ziarenek maku


Moja opinia:
Moim zdaniem produkt Alterra ma mylną nazwę, ponieważ nie jest to typowy peeling a żel peelingujący tak jak Luksja. Oba produkty łagodnie i delikatnie ścierają martwy naskórek. Łatwo rozprowadzają się na skórze. Kosmetyk Luksja pieni się lepiej niż Alterra, ale mimo to piany nie ma zbyt wiele. Zdecydowanie Luksja wygrywa też jeśli chodzi o zapach. Oba łatwo się spłukują. Pozostawiają skórę gładką i przyjemną w dotyku. Nie wysuszają, ale też nie nawilżają. Podsumowując: i żel peelingujący Luksja i peeling Alterra mają bardzo podobne, właściwie takie samo działanie – delikatne i łagodne. Biorąc jednak pod uwagę pozostałe cechy do gustu przypadł bardziej mi produkt Luksja – świetnie pachnie, ma ładny kolor i dlatego dużo częściej po niego sięgam.

Używałyście tych żeli? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

9 komentarzy:

  1. mam ten z Luksji, niestety za słabo się pieni. Zapach obłędny ale czuć tylko przy myciu, później już ani chwili :( a szkoda.
    ujdzie, ale bez szału.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy takie samo zdanie na temat tego żelu ;)

      Usuń
  2. nie miałam ani jednego z tych żeli, ale ja przeważnie kieruje się zapachem, nawet jeśli jest tylko przy myciu, wiec wybrałabym luksje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w dużej mierze przy wyborze kosmetyków kieruję się zapachem :)

      Usuń
  3. Alterra jako firma to wciąż dla mnie zagadka, której jeszcze nie spróbowałam.
    Przygodę z nią zacznę pewnie od szamponów.
    Luksja ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z produktów Alterra mam olejek i właśnie ten peeling - żaden z nich mnie nie zachwycił.

      Usuń
  4. Miałam ten z Luksji, fajnie pachnie, kolor ma mega! ;) He he he :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.