Translate

sobota, 28 kwietnia 2012

aquolina latte corpo fragranza cioccolato bianco mleczko do ciała biała czekolada

Uwielbiam białą czekoladę, dlatego nie mogłam oprzeć się pokusie zakupu mleczka aquolina o zapachu tego smakołyku ♥


Opakowanie o pojemności 125 ml kosztowało w Super-Pharm ok. 6 czy 7 zł. Kosmetyku można używać przez 18 miesięcy od chwili otwarcia.

Skład mleczka

Mleczko obłędnie pachnie – według mnie słodko i apetycznie. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Kosmetyk ma lekką, rzadką, wodnistą konsystencję. Szybko się wchłania. Nie pozostawia lepkiej, tłustej warstwy.


Czy ten pięknie pachnący produkt posiada jakieś wady? Niestety tak – nie nawilża i nie odżywia skóry, a jeśli już to w bardzo małym stopniu. Mimo tego nie żałuję, że posiadam to mleczko, bo jego zapach rekompensuje mi w tym przypadku brak właściwości pielęgnacyjnych.  

7 komentarzy:

  1. ooo biała czekolada, coś co uwielbiam!:)

    Zapraszam na nowy wiersz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi ślicznie pachnieć, uwielbiam takie słodkie zapachy w kosmetykach do pielęgnacji ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez kocham biala czekolade dlatgo kupilam sobie peeling do ciala za 6 zł biala czekolada cuuudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladowe kosmetyki to jest to :) chociaż nigdy nie miałam żadnego o zapachu białej czekolady

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam fazę na używanie kosmetyków Aquoliny, ale na szczęście mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam fazę na te kosmetyki, ale masz rację wysusza skórę, dlatego nie stosuję go regularnie, nie odstawiam balsamów nawilżających i pielęgnujących.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.