Translate

czwartek, 12 kwietnia 2012

Farmona Tutti Frutti liczi i rambutan peeling do ciała i Catrice Hidden World illuminating base rozświetlająca baza

Kilka dni temu odpowiadałam na TAG: Muszę to mieć! Jedną z rzeczy, którą wówczas wymieniłam był peeling do ciała liczi i rambutan Farmona Tutti Frutti. W piątek wspomniany peeling czekał na mnie w rodzinnym domu – moja S. sprawiła mi go w prezencie. Kosmetyk pięknie pachnie i jak tylko zużyję peeling Alterra i żel peelingujący Luksja z ogromną przyjemnością zabiorę się za niego – nie mogę się już doczekać! :)


Oprócz peelingu dostałam także rozświetlającą bazę pod makijaż Catrice illuminating base z limitowanej edycji Hidden World. Baza przetestowana – jako rozświetlacz na kościach policzkowych daje efekt mokrej tafli – love it!


Za obie rzeczy jeszcze raz serdecznie dziękuję mojej S. :* A Was w niedalekiej przyszłości zapraszam na obszerniejsze recenzje peelingu i bazy :)

11 komentarzy:

  1. Oj, żeby wszystkie marzenia się tak spełniały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie... Ale przyznaj, że spełnienie nawet tych najmniejszych sprawia wiele radości :)

      Usuń
  2. Jestem za! Oby wszystko działało tak- " mówisz i masz" :)
    Peeling pewnie niebanalnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tutti frutti musi cudnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam masło Farmona o tym samym zapachu i bardzo je lubię, peeling też ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś mus do ciała o zapachu mango i czegoś tam jeszcze z tej serii tutti frutti, jeszcze nigdy nie mialam tak obłędnie pachnącego kosmetyku jak ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś z półki w Rossmannie machało do mnie masło z tej samej linii zapachowej, ale byłam dzielna! Nie kupiłam! Na razie peeling będzie samotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idź do douglasa, powąchaj przez wieczko, zapach jest tak intensywny że normalnie go czuć ;D

    boziu, tutti frutti maja nieraz bajeczne olejkiii!

    OdpowiedzUsuń
  8. musi cudownie pachnieć :)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling ma śliczne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.