Translate

czwartek, 5 kwietnia 2012

CND - Cena Na Do Widzenia

Byłam dziś w Rossmannie, aby sprawdzić czy pojawiła się nowość od ecotools, czyli pędzel do wygładzenia makijażu, o którym pisałam TU. Niestety o buffing brush mogę na razie dalej marzyć... Ale za to bardzo pozytywnie byłam zaskoczona ilością produktów w CND, czyli Cenie Na Do Widzenia. Dla niewtajemniczonych w temat: CND najczęściej dotyczy produktów wycofywanych ze sprzedaży, lub w których zmienia się skład lub opakowanie. Najczęściej oznaczone są one na regale zieloną plakietką z niższą ceną. Co wpadło do mojego koszyka?
  • Garnier Color&Shine 3 Ciemny Brąz krem koloryzujący - 8,99 zł/opakowanie 


  • AA Wrażliwa Natura Nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy 20+ 5,29 zł


  • AA Kolagen Źródło Młodości Błyskawiczna maseczka przywracająca sprężystość 1,19 zł


Takie ceny to ja lubię :) Poza CND wypatrzyłam też L'Oreal Elsève Multi-Vitaminé Fresh szampon do włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania się - nie wiem, czy to nowość czy nie, ale bardzo spodobał mi się zapach tego szamponu i jak tylko zużyję moje zapasy to skuszę się na niego. Widziałam również nowość od Ava organiczne kosmetyki serii ECO Garden - podobnie jak w przypadku szamponu po zmniejszeniu zapasów chętnie przetestuję tę nowość :) 
 
W Drogerii Natura do kremów koloryzujących dokupiłam
  • Donegal pędzel do nakładania farby. 


Dziś wieczorem farbowanie - trzymajcie kciuki, by kolor wyszedł taki jak trzeba, żebym przez całe święta nie musiała ukrywać swojej nieudanej fryzury pod chustką lub czapką ;)

11 komentarzy:

  1. W takim razie trzymam kciuki:*
    Wszystko będzie dobrze:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo...moja farba tylko odcień inny kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz? Jeszcze nigdy jej nie używałam i nie wiem, czy będę zadowolona z efektów ;)

      Usuń
  3. trzymam kciuki :) muszę się wybrać do rossmana, ten krem pod oczy kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. krem pod oczy sama bym kupiła, ale u mnie już tylko puste miejsce na półeczce zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten pędzel do farb, jest świetny bo szeroki i nie musimy się namachać ;)
    3mam kciuki za kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że o tym piszesz, bo w Rossmannie były pędzelko-grzebyki, przy czym włosie pędzelka było dość rzadkie i miękkie. Ten z Natury wydaje się być zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  6. faktycznie:) nie zauważyłam Twojego posta:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. o a ja nigdy nie widziałam cnd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś farby z Garniera mnie nie przekonują. Zawsze wychodziły mi o wiele za ciemne włosy:(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.