Translate

niedziela, 22 kwietnia 2012

Happy end

Niektóre z Was czytały mój post z zeszłej niedzieli o nie do końca udanych zakupach na Allegro. Otóż Sprzedawca, z którym skontaktowałam się mailowo w sprawie ww. transakcji, okazał się uczciwym człowiekiem i w ramach rekompensaty przesłał mi inną kosmetyczkę, mnóstwo próbek (NUXE, Lierac, Uriage, Vichy i Siquens) i miniaturkę mleczka do ciała. 


Dotarła też do mnie przesyłka, którą otrzymałam jako rekompensatę za niedotrzymanie przez Organizatora konkursu zasad dotyczących gwarantowanych nagród. W paczce znalazłam pełnowymiarowe produkty: ujędrniające mleczko do ciała Nivea Q10 plus oraz pastę do zębów Colgate Total pro zdrowe dziąsła.


Cieszę się, że obie sprawy zakończyły się pomyślnie mimo że początkowo straciłam na nie trochę nerwów. Miło, że zarówno Sprzedawca jak i Organizator konkursu okazali się osobami, które ze zrozumieniem podeszły do rozwiązania zaistniałych problemów.

Udanej niedzieli :*

15 komentarzy:

  1. Widać, że czasami cierpliwość i odrobina wyrozumienia w stosunku do innych popłaca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że tak się wszystko pozytywnie zakończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania pasty i Dove'u..:)) Zastanawiam się cały czas, o co chodiz z ta kurację ze skrzypowity ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż z Dove nic tu nie ma ;) A jeśli chodzi o Skrzypovitę to zastanawiasz się, jak wygląda kuracja tym suplementem diety czy co?

      Usuń
  4. oj jak to fajnie, że Ci ludzie okazali się uczciwi,jestem pewna ,że od razu dobry humorek Ci dopisał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że sprawy potoczyły się pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to udanych testów. :) dobrze że udało się rozwiązać te sprawy z kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie sytuacje w których trzeba walczyć o swoje są dość stresujące. Jest się rozczarowanym, może dojść do jakiejś agresywnej rozmowy, albo jeszcze gorzej biernej agresji, dlatego jak druga strona przyznaje się do błędu i rozumie niezadowolenie, kamień spada mi z serca.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.