Translate

sobota, 14 kwietnia 2012

L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask rozświetlacz w kremie 25+

Dziś pomiędzy sprzątaniem kuchni a łazienki pokażę Wam mój nowy nabytek. Niezadowolona z zakupów w drogerii Rossmann - nie było nic z mojej listy, postanowiłam zrobić sobie prezent, na który miałam ochotę, jak tylko pojawiły się informacje, że wchodzi na rynek. Jest to tytułowy rozświetlacz w kremie L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask.


Kosmetyk kupiłam w Super-Pharm. Obecnie jest w promocji - kosztuje 42,99 zł (cena regularna wg gazetki to 51,99 zł). W Rossmannie też można go nabyć w niższej cenie - wg gazetki 44,99 zł (regularna 59,97 zł), ale w sklepie widziałam cenę promocyjną taką samą jak w SP, czyli 42,99 zł (regularna 49,99 zł).


W drogerii Rossmann dostępne są testery - krem zapowiada się naprawdę fajnie. Póki co musi poczekać na swoją kolej, ponieważ obecnie jestem w trakcie stosowania zestawu startowego Matricium Bioderma - jestem zobowiązana wyrazić w ankiecie swoją opinię na temat tego produktu. Oczywiście recenzja produktu L'Oreal pojawi się na blogu, ale dopiero za jakiś czas ;) Zainteresowanych zapraszam już teraz. Tymczasem życzę Wam słonecznego weekendu, a ja wracam do swoich zajęć. Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. czekam na recenzję, od dawna się nad nim zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rowniez czekam bom ciekawa, czy dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry zakup, czekam na opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ciekawy produkt - w takim razie czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie nie wchodzę to kuszenie!
    I wez tu oszczędzaj...

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak tu sie odchudzać po świętach, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to tak samo jak ja! :D
    ale trzeba się będzie wziąć za siebie ! nie ma obijania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na posta z recenzja:)

    Super blog :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam dziewczymy stosuje krem Loreala kod młodości juz od prawie miesiąca. Przez kilka pierwszych dni byłam zachwycona.. potem cera popsuła sie miałam jakies drobne wypryski.. ale dalej stosowałam ale tylko i wyłącznie na wieczór.. chciałam go urzywac jako baze pod podkład niestety u mnie sie tylko roluje.. musiałam umyć buźke.. Poza tym teraz jest super.. po miesiącu przebarwienia staly sie jaśniejsze.. buźka rozświetlona.. Przyzwyczaiłam sie i nie oddam nikomu :) Pozdrawiam GOSIA

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.