Translate

wtorek, 17 kwietnia 2012

O zakupach ostatni raz

Zgodnie z tym, co pisałam wczoraj - ooo TUuu - dziś krótki wpis na temat zakupów w Super-Pharm. Co prawda nabytki małokosmetyczne, ale za to służące zdrowiu i urodzie :D
  • Olimp Labs Glucosamine flex - suplement diety na wzmocnienie stawów kolanowych mojego TŻ
  • proMagB6 optimal - suplement diety, źródło magnezu i witamy B6 - również dla mojego TŻ
  • Capivit sun system ochrona UV i pięknie opalona skóra - a to dla mnie


Ponieważ koszt ww. pozycji przekroczył 30 zł pani kasjerka zaproponowała
  • Bioderma Sensibio AR krem do cery wrażliwej i naczynkowej w promocyjnej cenie 9,99 zł (cena regularna to podobno 79,99 zł...). Kremu będzie używał TŻ - może poproszę go o jakąś małą recenzję, jeśli ktoś z Was byłby nią zainteresowany ;)


W tym miejscu uroczyście ogłaszam koniec zakupów! W okresie mojego osobistego BANA na zakupy kosmetyczne spodziewajcie się recenzji kosmetycznych, których ostatnio na tym blogu pojawiło się nie tyle ile powinno ;)

6 komentarzy:

  1. No to czekam na recenzje:)

    Zapraszam na post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ DZIŚ WYPRÓBOWAŁAM PODKŁAD EL LIGHT JEST DLA MNIE REWELACYJNY. CHCIAŁAM JESZCZE JEDEN KUPIĆ KREM Z BIODERMY,ALE WSZYSTKO WYPRZEDALI.BĘDĄ DOPIERO W PIĄTEK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze EL Light okazał się dobry :) Ale nieładnie, że kusisz mnie nim jak właśnie zaczęłam życie bez zakupów ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.