Translate

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

O zakupach przedostatni raz

Zdaję sobie sprawę, że większość moich ostatnich wpisów to zakupy, ale obiecuję, że jeszcze tylko dziś i jutro pokażę Wam moje nowe nabytki, a potem aż do 8 maja daję sobie BANA na zakupy kosmetyczne! Dlaczego? Otóż pula środków finansowych przewidziana na miesiąc kwiecień została wyczerpana! I nie zamierzam w okresie od 16 kwietnia do 8 maja wydać ani 1 zł więcej na kosmetyki. Tak! Danego tu i mojemu TŻ słowa dotrzymam!

A teraz przejdźmy do tego z czym wyszłam po wczorajszej wizycie w drogerii Rossmann.
Po pierwsze jest to:
  • AA Technologia Wieku 30 + Energia Młodości krem wygładzająco-nawilżający na dzień – jak głosi napis na dołączonej etykietce: PREMIERA ROKU! – sprawdzimy czy premiera odniesie sukces czy porażkę ;)


Po drugie:
  • Air Wick Touch of Luxury Reed Diffuser Midnight Blackberry & Vanilla Silk pachnące patyczki czarna porzeczka & wanilia – wykorzystałam rabat -25% na zakup 1 dowolnego produktu (NOWOŚCI) Air Wick. Kupon zniżkowy był gwarantowany dla wszystkich uczestników konkursu na rossnet.pl. Po 1 dniu mogę powiedzieć, że zapach, który wydziela się z nasączonych patyczków jest przyjemny, ale bardzo intensywny i konieczne było wyjęcie 3 patyczków z butelki, by osłabić woń, która powodowała u mnie ból głowy.


Po trzecie:
  • dostępny jest nowy, kwietniowy numer bezpłatnego magazynu Skarb. A w nim jak zawsze ciekawe artykuły, informacje o nowościach, które już pojawiły się bądź dopiero pojawią się w Rossmannie, krzyżówka z nagrodami oraz próbka nowości – Nivea Visage Q10 krem przeciwzmarszczkowy nawilżający na dzień SPF 15.


Po czwarte i ostatnie:
  • w szafie L’Oreal Paris dostępne były próbki podkładów: True Match W3 Golden Beige, Lumi Magique N4 Pure Beige oraz Infallible Make-up 140 Golden Beige. Wzięłam sobie po 1 z każdego i będę testować :) 


Zapraszam na jutrzejszy post super-pharmowy, czyli ostatni zakupowy w okresie od dziś do 8 maja. Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. oby udało się wytrwać :) u mnie z takimi postanowieniami raczej słabo. Te patyczki mają strasznie intensywny zapach, też mnie męczy czasami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten krem będę czekać na recenzję bo taki by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHANA JA BYM NIE DALA RADY WYTRZYMAC :)ALE MOCNO WIERZE W CIEBIE,ZYCZE CI KOSMETYCZNYCH PREZENTÓW BEZ OKAZJI BO UWIELBIAM CZYTAĆ TWOJE POSTY,U MNIE TEN SAM AIR WICK WYTRZYMAŁ 1,5 MIESIĄCA.JUŻ NIE PACHNIE:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To bardzo miłe co piszesz :*

      A co do patyczków to na opakowaniu przeczytałam, że działają do 4 tygodni, więc u Ciebie i tak dłużej dały radę :) Nie spodziewałam się jednak, że zapach będzie aż tak intensywny ;)

      Usuń
  4. NO FAKT NIE PRZECZYTAŁAM TEJ WAŻNEJ INFORMACJI :)ZAPACH MI PASOWAŁ,ALE ZA TĄ CENĘ JUŻ CHYBA NIE SKUSZĘ.MUSZĘ BACZNIE OBSERWOWAĆ ROSSNET

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, ja robię tylko raz w miesiącu zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, raz w miesiącu to zdecydowanie za rzadko ;)

      Usuń
  6. podklad infallible mam i bardzo lubię ale zdecydowanie polecam na okres zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że na zimę może być dla mnie trochę za ciemny ;)

      Usuń
  7. W jakim sklepie są te próbki podkładów?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba będę musiała wybrać się jutro do Rossmanna :)
    Przy okazji zapraszam na szybkie rozdanie, które organizuję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.