Translate

piątek, 20 kwietnia 2012

Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana

Emulsję Olay kupiłam na początku marca i od tamtego czasu regularnie jej używam.


Na początek tradycyjnie informacje od producenta oraz skład kosmetyku:



Emulsja zamknięta jest w estetycznym, praktycznym opakowaniu o pojemności 100 ml. Można jej używać przez 12 miesięcy od chwili otwarcia.


Kosmetyk przyjemnie pachnie, ma ładny bladoróżowy kolor. Lekka konsystencja, która szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej, lepkiej warstwy. Skóra jest nawilżona, świeża i gładka w dotyku. Emulsja doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż. Jest bardzo wydajna. Nie spodziewałam się, że ten kosmetyk tak świetnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji skóry mojej twarzy.

1 komentarz:

  1. Ciekawi mnie ta emulsja, może się w końcu na nią skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.