Translate

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pędzel Hakuro H51

Pędzla Hakuro H51 typu flat top używam od około miesiąca. Pokochałam go miłością bezgraniczną ♥ Świetny produkt!


Na początek kilka podstawowych informacji.

Całkowita długość pędzla wynosi 16 cm, długość dwukolorowego, syntetycznego włosia to 2,2 cm. Włosie jest bardzo gęste, zbite i miłe w dotyku. Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna. Do pędzla dołączona jest foliowa osłonka, dzięki której włosie nie odkształca się.


H51 przeznaczony jest do nakładania pudrów, podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Ja kupiłam go głównie z myślą o aplikacji płynnych podkładów i w tej roli sprawdza się znakomicie. Zgodnie z zaleceniem producenta przed użyciem spryskuję włosie odrobiną wody, dzięki czemu nie pochłania ono zbyt wiele kosmetyku. Pędzel rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Ma idealną wielkość – dociera także w trudno dostępne miejsca twarzy np. skrzydełka nosa. Uzyskany efekt jest naturalny. Od kiedy używam Hakuro H51 nie wyobrażam sobie nakładania podkładu palcami lub jajkiem Beauty Blending Sponge, które u mnie niestety nie sprawdziło się… ale o tym szerzej kiedy indziej.


Pędzel nie sprawia trudności w doprowadzeniu go do czystości. Do prania używam delikatnego szamponu. Nie zauważyłam, by z H51 wypadł chociaż 1 włosek. Przez gęste, zbite włosie dość długo schnie, ale wyprany wieczorem rano jest już gotowy do użycia.

Hakuro H51 jest wg mnie rewelacyjnym produktem. Na mojej liście zakupowej mam zapisane kolejne pędzle tej marki, które w bliżej nieokreślonej przyszłości zamierzam kupić :)

12 komentarzy:

  1. byłam mocno napalona na pędzel do podkładu Hakuro (obstawiałam ten Twój lub H54) aaale odkąd mam pędzel z Sephory przepadłam <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że też takie świetne? ;> Trzeba będzie kiedyś wypróbować ;)

      Usuń
    2. oj tak, pędzle do pudru mineralnego z Sephory mam już 2, bo tak je lubię :)

      Usuń
  2. Ja nie spryskuję wodą, ale nie zjada i tak dużo podkładu, dużo mniej niż przy aplikacji palcami :) kocham go <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moglabyś podać jego średnicę tak mniej więcej (albo porównać do monety), bo jak poszłam do Sephory po pedzel do podkladu mineralnego to przerazilam się, że jest taki malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragną gooo:D niech no tylko będę mieć kasę to zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ważne,żeby nie zostawiał włosków. Jeśli rzeczywiście tak jest to faktycznie można zaliczyć go do produktów idealnych! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusicie tym pędzlem! Niewdzięczne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie:)
      A niedawno sobie mówiłam, że tylko kilka pędzli EDM i już a teraz jak je mam to mi sie hakuro zachciewa:)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.