Translate

środa, 4 kwietnia 2012

TAG: Muszę to mieć!

Zostałam oTAGowana przez Mademoiselle Chaos - serdecznie zapraszam na Jej blog :)

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


Oto moja lista – kolejność przypadkowa:

1. zestaw pędzli Sephora z kolekcji Pretty in Pink – cukierkowy róż to to co Pink Caster Sugar lubi najbardziej :D


2. ecotools Buffing Brush pędzel do wygładzenia makijażu – pędzli nigdy dość ;)


3. Farmona Tutti Frutti peeling do ciała liczi i rambutan – pielęgnacja ciała przede wszystkim :)


4. Farmona Tutti Frutti masło do ciała liczi i rambutan – do kompletu do peelingu z tej samej linii zapachowej :)


5. Sensique 271 Cherry Blossom lub 273 Rosy Azalea lakier do paznokci – paznokcie w różnych odcieniach różu są najpiękniejsze ♥

 
Do zabawy zapraszam wszystkie osoby, które mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG :)

19 komentarzy:

  1. Róż króluje! I tak ma być ;)
    Ten lakier o kolorze pudrowego różu też mi się podoba, a na Buffing Brush poluję i nigdzie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że róż króluje! Tylko pędzel ecotools nie wpisał się w ten trend ;) U mnie w ubiegłym tygodniu też go jeszcze nie było. W piątek sprawdzę, czy coś się zmieniło w tym temacie ;)

      Usuń
  2. Ten zestaw pędzli jest przepiękny!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam to masło, faaajnie pachniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CZY W SUPER-PHARM JEST DOSTĘPNY TEN PĘDZEL Z ECOTOOLS? PYTAM BO JEST TERAZ ZNIŻKA NA TE PĘDZLE I TEŻ MUSZĘ GO MIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest w SP. Widziałam go w gazetce Rossmanna i tylko w tej drogerii go szukałam ;)

      Usuń
    2. U MNIE W ROSSMANNIE BYŁ TYLKO TEN DO PUDRU (MAM GO I JESTEM ZADOWOLONA)JUTRO BĘDĘ W SP TO ZOBACZĘ CZY JEST.

      Usuń
    3. A ja jednak jutro a nie w piątek zajrzę do Rossmanna - mam nadzieję, że buffing brush będzie tam na mnie czekał :)

      Usuń
  5. Ten nowy pędzel ET też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że na razie jest uchwytny w niewielu sklepach :(

      Usuń
  6. CZY NIE MASZ NIC PRZECIWKO BYM SKOPIOWAŁA ZASADY NA SWOJEGO BLOGA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o zasady TAGa? Jasne, że nie mam nic przeciwko :)

      Usuń
  7. Hej, sprawdziłam dzisiaj tą aptekę od Biodermy.To jest apteka Nova pod patronatem Cefarm.Cokolwiek ma to znaczyć:)
    Ale polecam zaglądać do napotkanych aptek bo ta Bioderma jest popularna i często można ją dostać.

    OdpowiedzUsuń
  8. NIESTETY TEGO PĘDZLA W SP JUŻ NIE BYŁO. TEN PEELING PACHNIE OBŁĘDNIE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny pędzel ,u mnie też bym chętnie go widziała:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.