Translate

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Żegnaj kwietniu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Bez zbędnych wstępów prezentuję moje kwietniowe zużycia ;)


Kategoria: włosy:
  • Garnier Color & Shine 3 Ciemny Brąz krem koloryzujący – brak zdjęcia
  • Sephora shampooing shampoo cranberry litchi cranberry lychee szampon żurawina liczi 200 ml


Kategoria: twarz:
  • Bioderma Matricium zestaw startowy 5 ampułek x 1 ml – na zdjęciu tylko 2 ampułki, reszta przez moją sklerozę wylądowała w koszu
  • Floslek żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i babką lancetowatą zapobiega powstawaniu tzw. ‘worków’ po oczami bezpieczny przy szkłach kontaktowych 15 ml
  • Clean & Clear morning energy shine control tonik do twarzy 200 ml – recenzja TU
  • Ziaja różany krem intensywnie nawilżający naturalnie na dzień skóra dojrzała, sucha i normalna próbka


Kategoria: prysznic, kąpiel:
  • Alterra Körperpeeling Cranberry & Feige peeling do ciała żurawina i figa 200 ml – recenzja TU
  • Original Source Lime żel pod prysznic 250 ml
  • Palmolive Aroma Therapy Sensual żel pod prysznic 250 ml
  • Wellness & Beauty Badesalz Veilchen & Rotklee sól do kąpieli fiołek i czerwona koniczyna 80 g – recenzja TU


Kategoria: higiena:
  • Original Source Mint & Tea Tree mydło w płynie 250 ml
  • Joanna Sensual krem do depilacji nóg wzbogacony ekstraktami z miodowego melona i rumianku 100 g + emulsja nawilżająco-łagodząca 10 g


Kategoria: ciało:
  • aquolina latte corpo fragranza cioccolato bianco mleczko do ciała biała czekolada 125 ml – recenzja TU
  • fenjal Vitality Firming Body Lotion Triple-action care for maturing skin ujędrniający balsam do ciała 200 ml
  • Kamill hand & nail special hand repair mit urea sofort-hilfe fur beanspruchte und trockente hande krem do rąk próbka 2 ml


Kategoria: zapachy:
  • H&M White Flower Body Splash 45 ml – recenzja TU


Kategoria: makijaż:
  • L’Oreal Volume Million Lashes Extra Black mascara – wyczyszczona szczoteczka będzie mi służyć do nakładania olejku rycynowego na rzęsy


Jestem zadowolona z ilości zużyć w tym miesiącu :) A jak to wygląda u Was?

34 komentarze:

  1. super zużycia, gratulacje :) u mnie będzie znacznie skromniej ale i tak lepiej niż w marcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie skromniej było w marcu - tylko 5 rzeczy ;)

      Usuń
  2. Gratuluję:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie mało
    ale Ty to zaszalałaś :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę tych "zdenkowanych" jest. Możesz być dumna, że tak konsekwentnie wszystko zużywasz :)
    Muszę zobaczyć, co tam u mnie w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) OK, w takim razie czekam na Twoje zestawienie :)

      Usuń
  5. jak się sprawdził krem do depilacji Joanna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość dobrze, aczkolwiek pozostawienie go na 6-8 min. to w moim przypadku trochę za krótko - trzymam ok. 10-12 min. Szpatułka przy usuwaniu włosków sprawdza się tak sobie - wolę używać innej dołączonej do jakiegoś kremu, który miałam wcześniej. Bardzo fajna jest emulsja nawilżająco-łagodząca - ładnie pachnie, rzeczywiście nawilża i zauważyłam, że opóźnia odrastanie włosków. Niestety saszetka 10 ml nie starcza na zbyt wiele aplikacji.

      Usuń
  6. ładnie:) też miałam kilka produktów OS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te 2 zużyte OS nie zachwyciły mnie - zwłaszcza zapachem ;)

      Usuń
  7. ochhh cala masa zdenkowanych, u mnnie z tym projektem jest ciezko:( musze sie chyba bardziej zmotywowac do zuzywania zamiast kupowania Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmotywowałam się do sumiennych zużyć jak zaczęłam prowadzić bloga - wcześniej różnie mi to szło ;)

      Usuń
  8. Ja tam się nie potrafię zmobilizować i powiedzieć sobie "zużyję to!" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja nie jest trudna w zużywaniu, ale kolorówka to już zupełnie inny (ciężki) temat... ;)

      Usuń
    2. Mówisz to osobie, która kupuje balsamy, mimo że ich nie używa ;D

      Usuń
  9. gratuluje sporo tego
    Sensual krem do depilacji nóg -wolę plaatry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Plastrów próbowałam jeden jedyny raz i już na zawsze będą kojarzyć mi się z bólem :( Kremu używam od czasu do czasu. Najczęściej idzie w ruch maszynka ;)

      Usuń
  10. Żel pod prysznic Original Source ładnie pachnie, ale ja wolę ten różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,niezle zuzycia :) dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo mi sie u Ciebie podoba,mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja podobnie jak poprzedniczka rowniez nie umiem zuzyc tego co sobie zaloze w danym miesiacu :P duzo tego - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie to nie jest tak, że zakładam sobie, że w tym miesiącu muszę zużyć konkretnie to i to, więc typowego projektu denko nie prowadzę ;) Staram się konsekwentnie zużywać to co mam otwarte i dopiero wtedy rozpoczynać nowe kosmetyki ;)

      Usuń
  13. Miałam też żel z flos leku, ale taki średni się wydawał. Choć nie mam problematycznej sóry pod oczami. Spore denko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem nim szczególnie zachwycona ;) Powalił mnie natomiast swoją wydajnością - chyba jeszcze nigdy tak długo nie zużywałam 15 ml kosmetyku ;)

      Usuń
  14. ostro :DD duzo tego:D
    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że masz w denku sensuala - chyba wypróbuję go następnym razem! Jak się u Ciebie sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam w odpowiedzi dla MintElegance: dość dobrze, aczkolwiek pozostawienie go na 6-8 min. to w moim przypadku trochę za krótko - trzymam ok. 10-12 min. Szpatułka przy usuwaniu włosków sprawdza się tak sobie - wolę używać innej dołączonej do jakiegoś kremu, który miałam wcześniej. Bardzo fajna jest emulsja nawilżająco-łagodząca - ładnie pachnie, rzeczywiście nawilża i zauważyłam, że opóźnia odrastanie włosków. Niestety saszetka 10 ml nie starcza na zbyt wiele aplikacji.

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.