Translate

poniedziałek, 7 maja 2012

BAN ZAKUPOWY – (nie)oczekiwany zwrot akcji…

Dokładnie 16 kwietnia 2012 r. postanowiłam dać sobie BANA na zakupy kosmetyczne, który miał trwać aż do 8 maja. W postanowieniu wytrwałam zaledwie kilka dni… Na usprawiedliwienie mogę jedynie dodać, że większość zakupów to okazje typu CND czy wyprzedaż, z których szkoda było nie skorzystać.

Nabytki z drogerii Rossmann:
  • Lirene Dermoprogram ujędrniający peeling myjący MaXSlim – czeka na swoją kolej, aczkolwiek już teraz mogę napisać, że zapach ma bardzo orzeźwiający
  • Wibo Wonder Nails Collection Amazing Amazone nr 3 lakier do paznokci – trudny do określenia kolor, ponieważ raz wydaje się być bardziej zielony a innym razem bardziej niebieski, tak czy inaczej na paznokciach prezentuje się bardzo ciekawie
  • Wellness & Beauty Duschgel Limitierte Edition Magie des Orients Schwarzer Pfeffer & Kardamom czarny pieprz i kardamon, Cremedusche Limitierte Edition Zauber Asiens Litschi & Rosenblute liczi i kwiat róży żele pod prysznic - w CND kosztowały jedynie 3,39 zł/opakowanie, pachną przyjemnie, zobaczymy jak sprawdzą się pod prysznicem
  • Palmolive Ayurituel Joyous shower gel with Indian Mulberry & Lotus Flower żel pod prysznic z morwą indyjską & kwiatem lotosu - z rossnet.pl dostałam kupon rabatowy na nowe żele Palmolive (3 zł zniżki) 
  • Isana Med Urea Tagescreme fur sehr trockente Haut krem na dzień do cery suchej i wrażliwej – podobnie jak żele krem był w CND, kosztował 4,99 zł. Niedawno zaczęłam używać AA Technologia Wieku 30 + Energia Młodości krem wygładzająco-nawilżający na dzień, więc Isanę odłożyłam na później
  • Zenner Ewa Schmitt opaska kosmetyczna na włosy – ta, której używałam do tej pory postanowiła niespodziewane się popsuć, więc potrzebna była nowa


Nabytki z Super-Pharm:
  • Belissa Hydro suplement diety
  • Zioła w tabletkach Bratek suplement diety - Belissa Hydro kosztowała jedyne 3,99 zł, ale dopiero w domu zauważyłam, że ma krótki termin spożycia – do końca maja 2012 r. Szkoda, że w SP na koszu nie było takiej informacji i że sama nie sprawdziłam tego na miejscu. Kupiłam ten suplement z myślą o stosowaniu go za jakiś czas, ale by nie łykać przeterminowanych tabletek musiałam zacząć je już teraz stosować. Bratek czeka na swoją kolej
  • ecotools bamboo deluxe concealer brush also great for cream shadow pędzelek do korektora doskonały również do kremowych cieni - do 9 maja trwa promocja -40% na akcesoria do makijażu marki ecotools i Max Factor. U mnie w SP nie było wielkiego wyboru, więc kupiłam jedynie wspomniany wyżej pędzelek. To mój pierwszy produkt ecotools – mam nadzieję, że będę z niego zadowolona

Do powyższych zakupów miały jeszcze dołączyć perfumy, które mogłam zamówić w wyjątkowo niskiej cenie, jednak zbyt długie rozważania za i przeciw kolejnemu flakonowi perfum niejako same rozwiązały sprawę, bo gdy się zdecydowałam okazało się, że zapach jest już niedostępny :(

Czekam na rozgrzeszenie…

27 komentarzy:

  1. no to skoro to były wyprzedaże to jesteś rozgrzeszona :D mam ten lakier z wibo, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też polubiłam się z tym lakierem :)

      Usuń
  2. peeling Lirene jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim dobre opinie (m.in. na Twoim blogu), dlatego go kupiłam :)

      Usuń
  3. Ja również raz przejechałam się na promocji na tabletki w SP. Przeceniają je znacznie tylko dlatego, że kończy im się termin. To samo robią z suplementami odchudzającymi i tym podobnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nauczkę ;) Następnym razem bardzo niska cena będzie dla mnie sygnałem, że pewnie termin jest krótki ;)

      Usuń
  4. Rozgrzeszam, rozgrzeszam... zawsze możesz sobie powiedzieć, że to "na potrzeby bloga" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, na potrzeby bloga, żeby było o czym posta napisać :D

      Usuń
  5. Mam dwa pędzelki z EcoTools i dzisiaj przybył do mnie "naoczny" zestawik :) Z dotychczasowych twarzowych pędzelków jest bardzo zadowolona, więc mam nadzieję, że i Tobie ET przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Jakbym czytała o sobie. Ban na zakupy powinien tyczyć się zakazu wychodzenia w pobliże drogerii czy jakiegokolwiek sklepu ;)))

    a co do glossy, to uważam że warto i nie rezygnuję na razie, może Ty kiedyś też się skusisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie wiem, czy da się tak nie bywać w pobliżu drogerii ;)

      Usuń
  7. Udzielam rozgrzeszenia!! :D Zawsze, jeśli chodzi o zakupy:D U mnie w ross jest specjalna półka na CND, ale w drugim pod względem bliskości już nie i trzeba szukać zielonych metek, więc biorę ze sobą TŻta i... on mi je wyszukuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w Rossmanach mix - CND są i na specjalnym regale i na półkach - zielone plakietki ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam pędzelki z ecotools :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż z Twojej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również polubię ecotools :D

      Usuń
  9. mam nadzieję, że w moim rossie jeszcze będzie ten żel o zapachu kardamonu, uwielbiam ten zapach! muszę go dorwać za wszelką cene :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem maniaczka zeli palmoliwe i ciekawa jestem tego zapachu czy tez by mnie tak oczarowal jak pozostale pewnie tak
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zapachy żeli Palmolive :)

      Usuń
  11. DO niedawna strasznie meczylam zele palmolive mam ich jeszcze 8 w lazience ale jakos teraz zmieniam to na dove, lepiej nawilzaja moja skore:)
    co do belissy hydro to zdecydowanie nie polecam zazylam 3 opakowania i moge jedynie dodac tragedia celullit na udach stal sie bardzo widoczny i nawet moja ginekolog stwierdzila ze moze to byc zasluga owych tabletek i teraz stawiam jedynie na wodem duzzzo wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie przepadam za kosmetykami Dove - nie działają zbyt dobrze ani na moją skórę ani na włosy :(

      Mówisz, że belissa hydro nie bardzo? Miałam ją już kiedyś i nic niepokojącego nie zauważyłam. Hmmm... przyjrzę się sobie dokładniej ;)

      Usuń
  12. TEN RÓŻOWY ŻEL UWIELBIAM,ZAPRASZAM NA ROZDANIE U MNIE :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy taki fajny? Może dokupię jeszcze na zapas :p

      Usuń
  13. You could be eligible for a complimentary $1,000 Amazon Gift Card.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.