Translate

poniedziałek, 28 maja 2012

Cleanic Professional patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu

Dziś kilka słów na temat nowości, którą od jakiegoś czasu można kupić w Rossmannie. Są to patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu marki Cleanic.


Opakowanie 200 szt. kosztuje 2,99 zł, w promocji 2,59 zł. Dostępne są także Lilibe Kosmetikstäbchen patyczki kosmetyczne – opakowanie 70 szt. kosztuje 2,79 zł, w promocji 2,19 zł. Od Cleanic różnią się kształtem jednej z końcówek, która jest szersza, przypomina łopatkę. Niestety Lilibe nie przekonała mnie do siebie po tym jak używałam płatków kosmetycznych tej marki – słabe, rozdwajające się, pylące, więc niekoniecznie miałam ochotę kupić patyczki.


Wróćmy zatem do Cleanic. Patyczki posiadają specjalnie wymodelowaną, spiczastą końcówkę, która umożliwia precyzyjną poprawę makijażu oraz dokładny demakijaż. Druga strona zakończona jest tak samo jak w przypadku patyczków higienicznych. Patyczki naprawdę fajnie spisują się przy małych poprawkach w makijażu – zwłaszcza oczu, ale także przy malowaniu paznokci by np. zetrzeć lakier ze skórek. Polecam!

AKTUALIZACJA:

Właśnie zobaczyłam, że niecierpek zamieściła dziś wpis o patyczkach kosmetycznych Lilibe, więc jeśli chcecie zobaczyć te patyczki i poczytać o nich to zapraszam TU :)

6 komentarzy:

  1. Miałam je kupić i ciągle zapominam:D
    Ale takie zwykłe patyczki się w sumie dobrze u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro w wizyta w Rossmannie obowiązkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam je jakiś czas temu i wszystko to co mówisz mogę potwierdzić :) Dobrze spisują się przy poprawianiu makijażu i manikirze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że coś takiego się pojawiło, muszę poszukać ich w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.