Translate

wtorek, 29 maja 2012

Farmona Tutti Frutti liczi i rambutan peeling do ciała

Tytułowy peeling to prezent od mojej S., za który jeszcze raz dziękuję :* Szczerze przyznaję, że nie mogłam się doczekać kiedy zużyję peeling Alterra i żel peelingujący Luksja i zacznę stosować Tutti Frutti.


Kosmetyk zamknięty jest w tubie o pojemności 200 ml. Informacje od producenta oraz skład możecie przeczytać na zdjęciu poniżej:


Peeling składa się z dwóch rodzajów drobinek ścierających: jojoba i zmielonych łupinek orzeszków macadamia, zatopionych w żelu o pięknym, intensywnym kolorze. Złuszczanie jest trochę mocniejsze niż w przypadku żelu peelingującego Luksja, ale nadal zaliczyłabym je do grona delikatnych i łagodnych. Tutti Frutti obłędnie pachnie ♥ – myślę, że bardzo trafny jest opis zapachu, jaki podaje producent: WIBRUJĄCA SŁODYCZ LICZI Z INTRYGUJĄCĄ NUTĄ RAMBUTANU! TROPIKALNE SZALEŃSTWO, KTÓRE WYZWALA ZMYSŁY! A najlepsze w tym wszystkim jest to, że zapach długo utrzymuje się na ciele - lubię to!


Kosmetyk łatwo rozprowadza się na skórze. W kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Zarówno żel jak i drobinki spłukują się bez problemu. Skóra jest gładka i miękka. Nie ma mowy o wysuszeniu czy podrażnieniu. Jestem bardzo zadowolona z działania tego peelingu oraz jego cudownego zapachu. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to byłaby to przeciętna wydajność, jednak nie zmienia to faktu, że z ogromną przyjemnością wypróbuję pozostałe wersje peelingów Farmona Tutti Frutti :)

12 komentarzy:

  1. kocham takie zapachowe zele peelingi:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśl o rewelacyjnym zapachu mnie bardzo kusi! Ostatnio robiłam jednak sama peeling: kawa, żel Babydream i olejek grejfrutowy :-)
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten domowej roboty peeling kawowy - polecałam go jakiś czas temu na blogu ;)

      Usuń
  3. lubię Farmone za te ślicznie pachnące serie kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda produkty Farmony są super pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam masło do ciała Farmona o tym zapachu, ale niezbyt mi się podoba, nie lubię takich owocowych i mdłych zapachów, wolę czekoladowe albo waniliowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling nie ma mdłego zapachu - niestety nie porównam go do masła, bo go nie posiadam. Ja znowu nie przepadam za czekoladowymi zapachami kosmetyków, ale za waniliowymi tak i to bardzo ;)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam cynamon z karmelem i białymi truflami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi apetycznie ♥ Pewnie zapach jest odpowiedni na zimową porę ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.