Translate

środa, 30 maja 2012

Gąbeczka do twarzy

Nie jestem maseczkową maniaczką, ale od czasu do czasu zdarzy mi się jakąś zastosować. Aby ułatwić sobie ich zmywanie kupiłam w Rossmannie różową gąbeczkę do twarzy.


Informacje od producenta:

wykonana z celulozy, doskonała do delikatnego demakijażu twarzy, szyi i dekoltu, jak również peelingu i zmycia maseczki

UWAGA: Przed pierwszym użyciem zmoczyć w ciepłej wodzie. Po namoczeniu gąbeczka mięknie, a po wysuszeniu twardnieje, co wynika z naturalnych właściwości celulozy.

Wysuszona gąbeczka przypomina suchą kromkę chleba. Po zmoczeniu jest miękka i delikatna.


Zmywanie maseczek z tą gąbeczką to prawdziwa przyjemność. Jest bardzo trwała – w ogóle nie widać po niej zużycia, łatwa w utrzymaniu czystości, szybko wysycha. Kosztuje ok. 3 zł. Szczerze polecam!

11 komentarzy:

  1. Mam i bardzo ją lubię.:D
    Mi się zdarza też przy jej pomocy zmywać makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ją sobie kupiłam, tylko wybrałam żółtą, do maseczek idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nigdy nie używam takich akcesoriów do zmywania maseczek. Jeszcze bardziej bym się ubabrała pewnie ;) Paluszkami najlepiej i nic nie podrażnię.
    A może jestem "do tyłu" jako maseczkofanka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, od razu 'do tyłu' ;) Każdy robi tak jak lubi ;)

      Usuń
  4. Mam taką gąbeczkę ^^ Znaczy fioletową, ale się liczy ;D Zdecydowanie łatwiej mi nią zmywać maseczki niż kiedyś palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj muszę sobie kupić bo moja gąbeczka z Ecotools już dogorywa.A zmywanie maseczki taka gąbką jest o wiele łatwiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm od dawna myslalam nad zakupem i chyba sie skusze teraz:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobna z chinskiego sklepu za 2,50 i uzywam codziennie zreszta jest u mnie na blogu zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. masaże taki gąbeczkami to najprzyjemniejsze chwile w łazience - lubię, choć wydaje mi się to niehigieniczne, rozwój bakterii na takiej mokrej gąbce jest dość szybki, ale uczucie relaksu ech!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.