Translate

czwartek, 17 maja 2012

Gdy widzę słodycze to...

... nie kwiczę, ale przyznaję, że lubię mieć w domu coś słodkiego do kawy :) I tak oto ostatnio na sklepowej półce wypatrzyłam czekoladki Schogetten z limitowanej urodzinowej edycji. Dostępne są 3 smaki:
  • Kirsch-Trio 
  • Pfirsich-Maracuja-Trio 
  • Fürst Pückler
Stracciatella jest w regularnej sprzedaży. Czekoladki dość fajnie smakują, aczkolwiek w przypadku wersji wiśniowej i brzoskwiniowo-marakujowej wolałabym trochę bardziej kwaskowaty smak tych warstw ;)



Poza czekoladkami trafiłam jeszcze na napoje owocowe Muller Fructiv w 4 smakach:
  • Orange Maracuja Guarana
  • Mango Maracuja
  • Blutorange
  • Roter Multivitamin



Butelki mają pojemność 440 ml. Wszystkie smaki są przepyszne i bardzo sycące. Polecam!

Zarówno czekoladki jak i napoje dostępne są w hipermarkecie Real.

18 komentarzy:

  1. Zjadłabym taką czekoladkę :)
    Kochana, zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :)
    ja jestem straszny łasuch, na szczęście jestem chuda więc mogę jeść i jeść a waga w miejscu hehe

    a póki co u mnie kawusia + chałeczka z masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam słodycze, a do kawy obowiązkowo, lub lody:)
    nie mam Real, ale tato jak był w Niemczech to takie przywoził

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo ;D muszę się przejść do Lidla, może tam będą tez te czekolady ;D
    bo Reala niestety nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. mniammmm :) te napoje stoją na sokach czy w lodówkach?

    OdpowiedzUsuń
  6. aleś mi smaka narobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham te czekolady! <3 są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię schogetteny, za to Mullera nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystawiasz moją silną wolę na próbę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam ciekawa smaków tych napoi z Mullera ;) a czekoladki (zwłaszcza wiśniowa i truskawkowa) mogą być dobre :)) Poszukam ich w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. .. a oczy mi świecą jak znicze! :) Właśnie tak pięknie zaświeciły mi się oczy, gdy zobaczyłam teraz, u Ciebie te słodkie cudeńka! Mniam, mniam, mniam! :*

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż pójdę sobie po coś słodkiego, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślinka leci, ja uwielbiam tez Muller Milk

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekolad jeszcze nie jadłam a napoje są przepyszne;)
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuuwielbiam mango, sam zapach jest cudowny o smaku nie wspominajac ;) Ale i nazwa tego owocu brzmi rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie trzęsę się na widok słodyczy, ale lubię mieć je w domu i nie lecieć do sklepu jak mam na coś ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.