Translate

sobota, 5 maja 2012

Idealna Pani Domu odc. 2

Kocham wiosnę, lubię lato, ale nie cierpię jednej rzeczy, która nierozerwalnie wiąże się z tymi dwiema porami roku… Mam na myśli komary, muchy i inne paskudztwa, które uprzykrzają człowiekowi życie. Niestety należę do osób, które nie zasną, gdy nad uchem kołuje i bzyczy mu jakiś upierdliwy gad – no dobra nie gad tylko owad ;) A gdy dodać to tego mało przyjemną reakcję uczuleniową na ukąszenie to zapewne już domyślacie się, że co roku wypowiadam wojnę tym małym, wstrętnym, skrzydlatym potworkom. Zaopatrzyłam się w sprawdzony w zeszłym roku sprzęt w postaci Raid Night & Day Urządzenie Elektryczne Przeciw Muchom i Komarom + Wkład. Producent pisze o absolutnej skuteczności w walce zarówno z komarami w nocy, jak i muchami w dzień przez 10 dni, 24 godziny na dobę i przyznaję mu rację – to urządzenie tak działa. Co prawda stosuję je w większości na noc, ale spokojny sen mam zagwarantowany – 0 [słownie: zero] komarów – wierzcie lub nie ;)

 
Jeśli chodzi o radzenie sobie z komarami i meszkami na zewnątrz to polecam Ziaja AntyBzzz... płyn przeciw insektom – wystarczy spryskać preparatem odsłonięte części ciała. W razie potrzeby czynność powtarzać średnio co 4-godziny. 


Skutecznym działaniem odznacza się również Raid Spirala Owadobójcza Przeciw Komarom – do stosowania tylko na otwartych przestrzeniach! W opakowaniu znajduje się 10 szt. spirali i metalowa podstawka. Używa się tego podobnie do popularnych kadzidełek zapachowych – zapalamy końcówkę, która żarząc się wydziela opary owadobójcze i odstraszające owady.


Takie są moje sposoby na walkę z nieprzyjacielem, który swoją natrętną obecnością potrafi uprzykrzyć każdy letni wieczór i noc ;)

6 komentarzy:

  1. do mnie żadne paskudztwa nie lecą, nie wiem czemu, mam niedobrą krew ;) nawet śpiąc przy otwartym oknie przez całe lato ukąszą mnie może 3-4 komary. Zostałaś otagowana ( tag: wiem co jem), mam nadzieję, że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę :) W oknie mam zamontowaną moskitierę, więc też śpię przy otwartym :)

      Na TAG postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  2. Tez nienawidze komarów... Mi jeszcze na swedzace bable pomaga ziaja tez bzz ale w tubce do wyciskania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tej Ziaji w tubce - chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  3. CZYTAM TWÓJ POST I ŚMIEJĘ SIĘ SAMA DO SIEBIE. DZIŚ W NOCY MÓJ MĄŻ BUDZIŁ MNIE 4 RAZY. ZAPALAŁ ŚWIATŁO I CZATOWAŁ Z JAŚKIEM NA KOMARY. TAK SAMO JAK TY NIE ZAŚNIE GDY NA UCHEM BZYCZY MU JAKIŚ OWAD.SPADŁAŚ NAM Z NIEBA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból... Próbuję zasnąć, a tu nagle nad uchem bzzz, bzzz - zapalam światło, czym budzę mojego smacznie śpiącego TŻ i zaczynam polowanie... Ehhh, jaki świat byłby piękny bez tych latających natrętów ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.