Translate

piątek, 11 maja 2012

Joanna Naturia Body masło do ciała z wanilią odżywcze

Jakiś czas temu, a dokładniej rzecz ujmując było to pod koniec listopada 2011 r. kupiłam waniliowe masło do ciała Joanna Naturia Body. Na swoją kolej musiało trochę poczekać, ale niedawno nadeszła chwila debiutu i oto moja opinia na temat tego kosmetyku.


Masło zamknięte jest w słoiczku o pojemności 250 g. Kosztowało zawrotną kwotę 4,49 zł, ale zaznaczam, że była to promocja dla uczestników programu LifeStyle, stąd taka niska cena. Niestety opakowanie nie jest zabezpieczone folią [za to ode mnie spory minus] i może nam się trafić ‘testowany’ produkt – mój na taki nie wyglądał, ale wiadomo, czy ktoś wcześniej go nie otwierał? Nie wiadomo…

Skład i informacje od producenta:




Kosmetyk pięknie pachnie wanilią – zapach kojarzy mi się z waniliowymi deserami z koroną z bitej śmietany – mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;)


Konsystencja jest dość gęsta, nie sprawia problemu przy aplikacji. Masło szybko się wchłania, skóra jest gładka i miła w dotyku, ale… odżywienia i nawilżenia BRAK! Za zapach daję ☆☆☆☆☆, za działanie pielęgnacyjne 0.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Dostępny jest już majowy numer Skarbu, a w nim m.in. mnóstwo kuszących mnie nowości i ciekawych artykułów :)


Miłego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. Lubię to masło za zapach, choć uważam, że wersja kawowa jest jeszcze lepsza. Mnie także nie podoba się brak folii i słabe działanie pielęgnacyjne :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie kawowa wersja nie przekonała do siebie zapachem - mimo że uwielbiam kawę ;)

      Usuń
  2. akcja z szczoteczką fajna,
    a masła nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego żałować, że go nie miałaś ;)

      Usuń
  3. Mam to masło z Joanny ale o zapachu truskawkowym - jest bardzo fajne, dobrze nawilża i stosunkowo szybko wchłania się jak na kosmetyk o tej konsystencji dlatego na pewno kupie je ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie skuszę się już ani na kawowe ani na truskawkowe ;)

      Usuń
  4. OJ TO CI SIĘ OKAZJA Z TYM MASŁEM TRAFIŁA,JA ZAZWYCZAJ KORZYSTAM Z KUPONÓW MOJEJ MAMY. DAJĄ JEJ LEPSZĄ OFERTĘ. DZIĘKI ZA INFO O SZCZOTECZKACH,CHĘTNIE SKORZYSTAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że to nawet nie było z kuponów tylko w gazetce była taka promocja ;)

      Akcja ze szczoteczkami wg mnie bardzo udana - polecam! Ja wymienię jeszcze jedną, której nie lubię używać ;)

      Usuń
  5. szkoda, że tak słabo nawilża :( lubię zapach tych waniliowych deserków :D jak byłam mała jadłam je codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda :( Deserki jeszcze zdarza mi się co jakiś czas kupić - mniam :D

      Usuń
  6. Mam zapach truskawkowy. Lubie właśnie masła z tej firmy. Nie długo dam własna recenzje tego masła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zapach truskawkowy. Lubie właśnie masła z tej firmy. Nie długo dam własna recenzje tego masła.

    OdpowiedzUsuń
  8. LBP2 jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.