Translate

środa, 23 maja 2012

Just a little bit of shopping

Dziś przychodzę do Was z moimi ostatnimi, skromnymi nabytkami z drogerii Rossmann. Nie ma tego wiele, ale mnie cieszą każde - nawet te najmniejsze zakupy.

Korzystając z akcji Colgate wymieniłam jeszcze 1 starą szczoteczkę - tym razem dla TŻ - wybrał Colgate 360' Surround. Z CND wzięłam krem pod oczy rozświetlająco-dotleniający Soraya beauty therapy kuracja dotleniająca - kosztował 5,99 zł, ma długi termin ważności, więc spokojnie może poleżeć i poczekać na swoją kolej. W promocji była znana na wielu blogach Zenner Ewa Schmitt gąbka konjac do demakijażu, oczyszczania i nawilżania twarzy, szyi i dekoltu - wkrótce recenzja. A w prezencie od TŻ dostałam pogrubiający tusz do rzęs Bourjois Beauty'Full Volume w kolorze 01 Beauty'Full Black. I to by było tyle.


A co u Was przybyło nowego? Pochwalcie się :)

15 komentarzy:

  1. mam ten tusz, właśnie go testuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Czytałam, że jest całkiem dobry :D

      Usuń
  2. Nic z tych rzeczy nie miałam - czekam na recenzję tuszu. Ja wczoraj właśnie przetestowałam tusz z Lidla i się zawiodłam. Szczotę ma taka fajną, a w ogóle nie podkreśla rzęs, a podobno miał być pogrubiający :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Konjac <3 ja się ograniczam kosmetycznie, ale pewnie jutro już polecę do drogerii :P daj znać jak ten tusz się sprawuje :) nie wiesz może ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji tusz kosztował 24,99 zł, cena regularna to 30,99 ;)

      Usuń
  4. no to nieźle, jeszcze tylko sobie poczytam opinie na wizażu i może go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta gąbka. Dla mnie to magia, poczekam aż coś o niej więcej napiszesz.
    Ja dzisiaj tylko obleciałam Biedronkę w poszukiwaniu produktów Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. W promocji 13,49 zł, cena regularna 14,99 zł :)

      Usuń
  7. Miałam oblukac tą gabkę i ciągle zapominam;)
    Daj znać jak się tusz sprawuje bo musze jakiś kupić a nie mam nic na oku.

    OdpowiedzUsuń
  8. CZekam na recenzję tego tuszu :)
    Dodaję do Obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostalas otagowana na www.bycpiekna24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. NIESTETY NIE WIEM DLACZEGO CI SIE NIE WYSWIETLAJA MOJE POSTY,DZIEKUJE CI ,ZE MIMO TO CZESTO MNIE ODWIEDZASZ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na kilka slow o maskarze, bo ja ostatnio nie moge sobie zadnej dobrac :/
    i niech sie wszystkie nowostki dobrze urzytkują :)

    Tak przy okazji chciałabym cie zaprosić na rozdanie kosmetyczne, jesli jeszcze nie mialas szansy wziąć z nim udziału. Do wygrania The Body Shop, Lush, Real Techniques i inne. Zapraszam!
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2012/05/my-little-may-giveaway-moje-mae-majowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Chic and stylish like always! Take a look at my blog and if u like we can follow each other! :)

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.