Translate

poniedziałek, 21 maja 2012

Liz Earle Muslin Cloth muślinowa ściereczka do oczyszczania twarzy

Na muślinową szmatkę skusiłam się jakiś czas temu (kupiłam ją na Allegro) - chciałam wypróbować coś nowego z akcesoriów do pielęgnacji twarzy.


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Wykonany jest w 100% z bawełny, a jego unikalny splot pozwala na dokładne oczyszczenie twarzy. Ściereczka składa się z dwóch warstw obszytych seledynową nicią. 

Co prawda nie posiadam do kompletu Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser, ale chusteczka świetnie sprawdza się także z innymi żelami do mycia. Delikatnie złuszcza oraz usuwa martwy naskórek i jednocześnie pobudza krążenie. Skóra jest dobrze oczyszczona i gładka.

Jak używam ściereczki? Myję twarz żelem. Następnie płuczę ściereczkę w ciepłej wodzie, delikatnie wyciskam i kolistymi ruchami masującymi oczyszczam twarz. Na koniec moczę ją w zimnej wodzie i nakładam na twarz by zamknąć pory. Idealnie przygotowuje skórę do nałożenia kremu. Szmatka świetnie radzi sobie także ze zmywaniem maseczek.


Chusteczka pod wpływem wody i używania delikatnie się odkształca, co nie wpływa w żaden sposób na jej właściwości. Korzystam z niej regularnie już ponad 2 miesiące i nie zauważyłam żadnych dziur czy przetarć.

Moim zdaniem muślinowa ściereczka Liz Earle jest produktem godnym uwagi - z powodzeniem może zastąpić peeling, świetnie oczyszcza, jest trwała. Szkoda tylko, że nie jest łatwo dostępna.

11 komentarzy:

  1. ciekawy gadżet.poszukam na allegro jak tylko będę miała na to czas. Na razie czyszczę buzię chustami zabiegowymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. musze sobie ja wreszcie kupic - tyle slysze o niej dobrego :) pa
    swietna recenzja - pa

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie uzywalam tego typu ptoduktow i chyba poki co sie nie skusze, jestem chyba za leniwa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa, choć nie wiem czy byłaby u mnie przydatna

    OdpowiedzUsuń
  5. JA MAM ŚCIERECZKI MUSLINOWE Z THE BODY SHOP,ZANIM JE DOSTAŁAM BYLAM SCEPTYCZNIE NASTAWIONA, A TERAZ NIE WYOBRAŻAM SOBIE BEZ NICH MAKIJAZU :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja probuje od dluzszego czasu ja kupic ale w Irlandii jest dostepna jedynie w dublinie wiec daleko ale mysle ze sprawie sobie caly zestaw na ebay:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe wlasnie zauwazylam ze masz rowniutko 100 obserwujacych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od wczoraj :D Cieszę się z tej 100 niezmiernie :D

      Usuń
  8. ja się czaiłam na muślinkę z TBS, a tu je wycofali :( zapraszam na moje rozdanie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna rzecz, jeszcze nie mam ale kupię na pewno:)
    pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam do twarzy ściereczki, ale nie muślinowej, ciekawa jestem, jak duża jest różnica...

    Szukałam muślinowej w sklepach, ale nie mogłam znaleźć, skoro piszesz, że są dostępne na allegro, to chyba tam zajrzę i nie będę musiała więcej łazić po sklepach.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.