Translate

środa, 2 maja 2012

Przesyłkowo :)

Dziś pomiędzy jednym łykiem mrożonej kawy [przepis na iced coffee znajdziecie TU] a drugim zdążyłam odebrać 2 przesyłki od listonosza ;) Pierwszą z nich była nagroda w rozdaniu, które na swoim blogu zorganizowała Bella. Wygrałam [moje pierwsze wygrane giveaway!] mascarę Rimmel Glam'eyes Day 2 Night 001 Black - od jutra porzucam badziewny tusz Maybelline The Colossal Volum' Express Cat Eyes i zaczynam testy nowości. Już nie mogę się doczekać :) Bella, jeszcze raz dziękuję za niespodziankę :*


Druga przesyłka to zestaw próbek Johnson's Baby, które można zamówić na TEJ stronie. W skład zestawu wchodzą: 
  • łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 50 ml
  • mleczko intensywnie pielęgnujące 50 ml
  • ochronny krem przeciw odparzeniom 15 ml
  • krem intensywnie pielęgnujący 15 ml
 

Dzisiejszy dzień zaliczam do przesyłkowo udanych. A teraz wracam do mojej mrożonej kawy i leniuchowania ;)

7 komentarzy:

  1. Zapach jest bardzo intensywny, ale też bardzo przyjemny :D Mówię Ci, od razu po jego powąchaniu i kontakcie ze skórą, zaczelam szukac w necie pelnowymiarowki :D

    Probeczki fajne dostalas, tez chce :) A co do tuszu, ja mam swojego ulubienca i ciezko mi sie przekonac do jakiegokolwiek innego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te próbki kremów dla dzieci - takie sobie...

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz jest ok, ale nie jest genialny, taki średniak, testuj testuj

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jeste wynikow testow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANA ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA !ZAPRASZAM DO ZABAWY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również otrzymałam te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo fajny ten zestaw z johnson... Gratulacje wygranej

    ps otagowałam cie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.