Translate

piątek, 4 maja 2012

TAG: 11 Questions


Zostałam oTAGowana przez NIKI VON MAKE UP i cupcakes-lover - serdecznie zapraszam na blogi obu Dziewczyn :)

Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez TAGera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób, które TAGujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby oTAGowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały oTAGowane.
5. Daj TAGa osobom, które jeszcze go nie miały.

Pytania od NIKI VON MAKE UP:

1. CZY MIAŁAŚ CHWILE ZWĄTPIENIA PROWADZĄC BLOGA?
Tak, jakiś czas temu zastanawiałam się, czy nie zakończyć blogowej przygody, ale jak widać zostałam. Co przyniesie czas – zobaczymy…

2. CZY TWOI BLISCY WSPIERAJĄ CIĘ W PROWADZENIU BLOGA? KTO NAJMOCNIEJ?
Oczywiście, że wspierają. Najbardziej TŻ i moja Siostra ♥

3. JAKI KOSMETYK CENISZ NAJBARDZIEJ I NIE MOŻESZ SIĘ BEZ NIEGO OBEJŚĆ?
Krem do twarzy.

4. JAKI GRZECH MAKIJAŻOWY POPEŁNIAŁAŚ W PRZESZŁOŚCI NAJCZĘŚCIEJ?
Zdarzyło się nie raz i nie dwa, że nie zmyłam przed snem makijażu…

5. CZY RECENZJE NA BLOGACH I YOUTUBE WPŁYWAJĄ NA TWOJĄ DECYZJĘ O ZAKUPIE DANEGO KOSMETYKU?
Gdyby nie blogi i youtube nie wiedziałabym o wielu kosmetykach. Jednak opinie blogerek i youtubowiczek nie są dla mnie wyrocznią zakupową. Lubię sama sprawdzić, czy coś mi odpowiada czy nie.

6. CZY ZDARZYŁO CI SIĘ KUPIĆ SZEROKO POLECANY KOSMETYK, KTÓRY U CIEBIE SIĘ NIE SPRAWDZIŁ? JAKI?
Tak, olejek Alterra – może nie tyle, że się nie sprawdził, bo korzystam z niego, ale nie rozumiem tego całego zachwytu tym produktem.

7. CO KUPUJESZ CZĘŚCIEJ BUTY CZY TOREBKI?
Buty.

8. W JAKIM SIECIOWYM SKLEPIE ROBISZ NAJCZĘŚCIEJ ZAKUPY?
Zakupy odzieżowe – H&M, kosmetyczne – Rossmann i Drogeria Natura.

9. NA CO CHĘTNIEJ WYDAJESZ PIENIĄDZE, KOSMETYKI CZY UBRANIA?
Kosmetyki i ubrania.

10. NAJWIĘKSZY BUBEL KOSMETYCZNY?

11. TWÓJ UKOCHANY ZAPACH?
Kenzo Jungle Elephant – zawsze będę do niego wracać ♥

Pytania od cupcakes-lover:

1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć blog?
Postanowiłam podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków i innych produktów z większym gronem odbiorców niż mój TŻ, który często miał i pewnie nadal ma dość wysłuchiwania moich wywodów na temat pomadki czy kremu ;)

2. Piosenka na dzisiaj?
SBTRKT – Wildfire

3. Największe marzenie?
Wyjazd na stałe do NY.

4. Ukochany ciuch z twojej szafy.
Elegancka sukienka w kolorze pudrowego różu.

5. Osoba, którą chciałabyś spotkać na swojej drodze (sławna)?
Tim Burton.

6. Ulubiony projektant?
Brak.

7. Kto Cię inspiruje?
Ludzie, otoczenie, świat.

8. Jak się postrzegasz jako bloggerkę?
Trudne pytanie. Wolałabym dowiedzieć się, jak inni postrzegają mnie jako blogerkę.

9. Ulubione portale internetowe?
Facebook.

10. Twoja najdziwniejsza kolekcja/zbiór rzeczy? (np. błyszczyki, zapałki)
Może nie najdziwniejsza, ale zbieram pocztówki z różnych miejsc w Polsce i na świecie ;)

11. Jak myślisz co byś robiła gdybyś nie prowadziła bloga?
Miałabym więcej czasu na czytanie książek.

Moje pytania:

1. Pierwsze perfumy? Dlaczego właśnie ten zapach?

2. Który ze swoich kosmetyków zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? Dlaczego właśnie ten?

3. Używasz bronzera? Jeśli tak, to jakiej marki?

4. Miałaś kiedyś tipsy?

5. Opalasz się w solarium?

6. Twoje 3 największe wady?

7. Nosisz okulary?

8. Lubisz gotować? Jeśli tak, to co jest Twoim daniem popisowym?

9. Farbujesz włosy? Na jaki kolor najczęściej?

10. Stosujesz metodę OCM (Oil Cleansing Method)?

11. Olejujesz włosy? Jeśli tak, czy jesteś zadowolona z efektów? 

Do zabawy zapraszam wszystkich, do których TAG jeszcze nie dotarł, a chcieliby na niego odpowiedzieć :)

3 komentarze:

  1. DZIĘKI ZA ODPOWIEDZ NA MÓJ TAG,BYŁAM CIEKAWA TWOICH ODPOWIEDZI,POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś zbierałam pocztówki :) te najciekawsze oprawiłam w antyramy i powiesiłam na korytarzu i wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy tag, można się czegoś dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.