Translate

piątek, 11 maja 2012

Wymień swoją szczoteczkę na nową!

Jeśli lubicie używać szczoteczek do zębów marki Colgate to zapraszam Was do akcji, która od dziś do 20 maja trwa w drogeriach Rossmann. Wystarczy, że przyniesiecie starą szczoteczkę - dowolnej marki, a dostaniecie dodatkowe 5 zł rabatu na zakup szczoteczki Colgate 360'. Szczoteczki Colgate 360' w promocji kosztują 8,99 zł - 5 zł za starą szczoteczkę = 3,99 zł - cena regularna jest o 10 zł wyższa, więc moim zdaniem warto skorzystać z okazji. Jest kilka rodzajów szczoteczek do wyboru (Whole Mouth Clean, Sensitive Pro-Relief, Deep Clean, Actiflex i Surround) - ja wzięłam Colgate 360' Actiflex.


Zapraszam także na stronę akcji: http://www.rossnet.pl/colgate, gdzie oprócz informacji dotyczących zasad prawidłowej higieny jamy ustnej znajdziecie także formularz - wystarczy go wypełnić, a za 3 miesiące otrzymacie przypomnienie o wymianie szczoteczki wraz z kuponem rabatowym :)

14 komentarzy:

  1. fajna akcja :) choć ja się trochę wstydzę przynieść swoją szczoteczkę :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Starą szczoteczkę pokazujesz kasjerce, a potem wrzucasz do specjalnie do tego celu przygotowanego kartonika ;) I tyle ;)

      Usuń
  2. Mi też byłoby głupio zanieść swoją zmiętoloną szczoteczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy głupio czy nie, ale moim zdaniem to dobra okazja do wymiany zmiętolonej szczoteczki ;)

      Usuń
  3. fajny pomysl, nie wiedzialam o tej akcji, dzieki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to zawsze mam spóźniony refleks, najpierw coś kupuję a później widzę że można taniej, bo akurat była promocja, eh...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo fajny pomysł:)

    obserwuje!:)zapraszam.
    http://izaabelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysl musze powiedziec mojemu bratu zeby wybral sie do rosmanna jako ze ja w pl nie mieszkam:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wymieniłam 2 szczoteczki- moją i męża, za 8zł mam szczoteczki warte 28zł :) fajna sprawa bo lubię Colgate 360 a regularna cena 14zł to według mnie trochę za dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wymieniłam 2 szczoteczki - co prawda TŻ kilka dni wcześniej dostał nową AQUAFRESH INTERDENTAL z włóknami inspirowanymi nicią dentystyczną ;) ale uważam, że grzechem byłoby nie skorzystać z akcji Colgate - dzięki temu TŻ ma jeszcze 1 szczoteczkę w zapasie ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.