Translate

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Bo każdy z nas ma w sobie coś z dziecka…

Bez zbędnych wstępów, z lekkim opóźnieniem, przedstawiam Wam moje dzieńdzieckowe prezenty od Rodziców:

Bell Air Flow Soft Mousse Blush 02 róż do policzków w musie

Soraya Piękne Ciało Model skin balsam do ciała wyszczuplająco-antycellulitowy różowy pieprz

TONI&GUY Casual Sea Salt Texturising Spray sól morska w sprayu


Wkrótce podzielę się z Wami opiniami na temat tych kosmetyków :) Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia :)

21 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego balsamu. Chyba również muszę się zaopatrzyć w jedną tubkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mogę tylko powiedzieć, że delikatnie, ale bardzo ładnie pachnie ;)

      Usuń
  2. a miałam ten balsam kupować, bo mnie opakowanie tak zachęcało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie ładne, ale niestety zamknięcie niezbyt udane - słaby plastik, bardzo łatwo się otwiera, trzeba dokładnie zatrzasnąć, bo inaczej balsam wyląduje na zewnątrz :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też jestem jej ciekawa :) Jak tylko użyję jej kilka razy to dam znać co o niej sądzę :)

      Usuń
  4. Ja też jestem ciekawa balsamu, chociaż tak czy siak pewnie kupię, dla samego opakowania choćby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten róż jest szalony! najbardziej elektryzująca magenta pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Testowałam go przed zakupem kilka razy :) Po tym, jak na którymś z blogów przeczytałam, że jest podobny do różu z limitowanki cute as hell, którego niestety nie posiadam, stwierdziłam, że chociaż Bell będzie mój :)

      Usuń
    2. *z limitowanki essence cute as hell ;)

      Usuń
  6. Ta sól morska ma obłedny zapach!Mogłabym ja stosowac tylko dla samego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale jeszcze jej nie wąchałam... ;)

      Usuń
  7. OD JAKIEGOS CZASU CZAJE SIE NA TEN BALSAM,OCZYWISCIE CZEKAM NA TWOJA RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że będą swatche, postaram się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Po pierwszych dwóch użyciach mogę napisać, że ładnie, delikatnie pachnie i szybko się wchłania :)

      Usuń
  10. Faktycznie :D Uprzedzili mnie noo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Jestem ciekawa wszystkich trzech kosmetyków :D Ten róż wygląda milusio ^^

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.