Translate

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Catrice Revoltaire Powder Blush 01 Colour Bomb róż do policzków

Pamiętacie, jak na początku tego miesiąca pisałam o kuponie rabatowym z czerwcowej Claudii uprawniającym do 25% rabatu na dowolny produkt z asortymentu sieci Drogerie Natura? Jeśli nie to zerknijcie TU
 
Długo zastanawiałam się na co przeznaczyć tę zniżkę – propozycji było bardzo dużo [wystarczy przejrzeć zakładkę LISTA ZAKUPÓW], a zdecydować się na coś konkretnego jeszcze trudniej. W środę dylemat rozwiązał się – w Naturze trafiłam na pełny stand limitowanej edycji Catrice o nazwie Revoltaire – co wchodzi w jej skład można sprawdzić TU lub TU. Od kiedy zobaczyłam zapowiedź Revoltaire w Internecie ciekawa byłam gradientowego różu. Ucieszyłam się, że na standzie dostępny był tester, więc mogłam sprawdzić przed zakupem, jak ten kosmetyk wygląda na mojej skórze. Okazało się, że nie tylko na zdjęciach świetnie się prezentuje, więc nie zastanawiając się ani chwili dłużej wzięłam róż i udałam się z nim do kasy. Po 25% zniżce, do której uprawniał kupon, za Catrice Revoltaire Powder Blush 01 Colour Bomb zapłaciłam 12,74 zł [cena regularna 16,99 zł] :)



Drugi kupon zniżkowy, który dostałam od Mamy, wykorzystam na – i tu znowu mam dylemat co wybrać: Catrice Revoltaire Velvet Matt Lip Colour 01 Colour Bomb matowa pomadka czy Catrice Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss pomadka ze stałej oferty?! Pomoc w wyborze będzie mile widziana :)


A Wy korzystałyście z tej zniżki? Na co ją przeznaczyłyście?

25 komentarzy:

  1. Ładny róż :) Ja bym wybrała pomadkę ze stałej oferty :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten róż baardzo mi się podoba :) Wiem jednak, że różu używam sporadycznie i byłby to zbędny wydatek, ale trzeba przyznać że prezentuje się pięknie:) może pokażesz jak wygląda na twarzy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kupon jeszcze czeka, niewykluczone, że na drugą szminkę Colour Bomb :D Bo co limitka to limitka - wykupią i nie będzie :P Postaram się pomóc Ci w wyborze ;) nie wiem czy dziś, bo znowu pogoda u mnie świruje, ale dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham róże :)

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym można wygrać marynarkę h&m ! dziś ostatni dzień !! :)
    http://princess-beyonce.blogspot.com/2012/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To troszeczkę zaoszczędziłaś ;) gratuluje zakupu ;)
    ta LE jest taka ładna, ale jak patrze na ceny to mnie od razu od szafy odciąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie podobają się ceny produktów tej limitki.

      Usuń
  6. Ładny ma kolor ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jaki piekny!!!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie wiedziałam o tej zniżce

    OdpowiedzUsuń
  9. O RANY JAKI PIEKNY,JA MAM JUZ WIELE POMADEK,WIEC PEWNIE KUPIE ROZ

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny odcień :) ja przeznaczyłam na puder

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie moge juz patrzec na roze:D jeszcze niedawno nie mialam zadnego a teraz mam 6:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obejrzysz się, a będziesz miała 16 :p

      Usuń
  12. DZIEKUJE ZA PRZEMILY KOMPLEMENT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie było kilka cieni jeszcze, 1 róż, 2 pomadki i ze 4 tusze :D ale nie zdecydowałam się na nie bo wzięłam 1 do ręki i był lekko umorusany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuj popatrzeć w innym rossmannie :)
    a nóż będzie!

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przyznać fajny ten róż!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezła brzoskwinka, moze poszperam i też sobie ją przygrucham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że ten róż wygląda naprawdę ładnie, jednak nie jestem pewna czy dobrze prezentowałby się na moich polikach :) Co do 25% zniżki - nie posiadam jej.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolor

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda ale jakoś nie lubię kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.