Translate

sobota, 30 czerwca 2012

Ice lolly maker pojemnik do robienia lodów

Jakiś czas temu nikki pokazała na swoim blogu foremki do lodów CHOSIGT z IKEA. Do sklepu IKEA mam ok. 200 km, wyjazd w najbliższym czasie nie był planowany, więc o CHOSIGT musiałam zapomnieć.


Z pomocą przyszedł Rossmann. W ofercie pojawiły się bowiem pojemniki do robienia lodów, które od wczoraj można kupić w promocyjnej cenie 7,19 zł [cena regularna 8,99 zł]. Foremki nie są tak kolorowe jak te z IKEA, ale uważam, że mimo tego niczego im nie brakuje. Poza tym są tańsze i jest ich więcej: 2 x 6 szt. Może je myć w zmywarce.   



Teraz muszę tylko znaleźć w sieci jakiś ciekawy przepis na sorbet i wypróbować, jak w swojej roli sprawdzą się pojemniki :)

18 komentarzy:

  1. polecam ubić 30% śmietankę z cukrem i jogurtem
    właśnie zajadam swojego loda
    pychota!

    OdpowiedzUsuń
  2. o w końcu wiem gdzie je dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są, i w lepszej cenie niż te z ikei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, że zrobiłaś taki wpis. Pędzę dziś do Rossmana, muszę je mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, można zamrozić np. zmiksowane lekko maliny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście IKEE mam w mieście ale i tak do Rossmanna mam bliżej. :D
    Zapewne się wybiorę bo w sumie koszt nie jest duży a ile frajdy, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. IDEALNY POST NA TEN UPAŁ,UWIELBIAM IKEE,ALE TEZ MAM DO NIEJ 160KM,CZEKAM NA PRZEPISY,CO DO POCZTÓWKI TO Z PRZYJEMNOSCIA WYSLE,PRZESLIJ MI KOCHANA ADRES NA POCZTE

    OdpowiedzUsuń
  8. ja CHCIALABYM miec blizej idee:( och sorbety uwielbiam, szczegolnie malinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super foremki . Dzieciaki miałyby zabawę tylko czy u mnie w Rossmannie dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem gdzie to napisać więc będzie tu :) Strasznie podoba mi się Twoja lista zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W sumie to ta zakładka powinna nazywać się 'lista marzeń, bo nie ma szans bym kupiła wszystko to co na tej liście jest ;)

      Usuń
  11. Moi chłopcy uwielbiają lody, więc muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pojemnik też by mi się taki przydał do robienia lodów wodnych, woda mineralna z sokiem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w Ross ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. o, sprawdzę czy u mnie jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.