Translate

piątek, 22 czerwca 2012

Lucky me!

Ostatnio poszczęściło mi się w kilku konkursach i tak oto w moje ręce trafiła m.in. nagroda w postaci zestawu:
  • Elancyl Prevention Vergetures Creme Onctueuse Sans Paraben Stretch Mark Prevention Smooth Cream Paraben Free krem przeciw rozstępom dla kobiet w ciąży nowa formuła bez parabenów 150 ml x 2 szt. – producent zaleca stosowanie produktu w okresie dojrzewania, podczas ciąży (od 4 miesiąca) lub w okresach dużych wahań wagi ciała, a ponieważ częściowo mogę przyznać się do ostatniego z wymienionych wskazań do zastosowania = fajnie byłoby zredukować kilka istniejących rozstępów, to spróbuję zrobić to z pomocą kremu Elancyl  
  • Elancyl Gel Douche Tonifiant Toning Shower Gel tonizujący żel pod prysznic 200 ml – żel bardzo intensywnie i przyjemnie pachnie – mam nadzieję, że będzie świetnie przygotowywał skórę na przyjęcie kremu przeciw rozstępom
 

Miałyście do czynienia z produktami Elancyl? Pozytywne czy negatywne wrażenia?

16 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, ja nie miałam do czynienia jak do tej pory z tymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Nie miałam tych kosmetyków i chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, ja się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!!
    Z przyjemnością obserwuje:):*:*:*
    i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)

    Ja nie miałam jeszcze okazji stosować produktów firmy Elancyl

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam styczności, ale wydaje mi się że będą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy okazji zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na moim blogu, które potrwa jeszcze tylko 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. MaM NADZIEJE ze ci pomoga te kremy w zredykowaniu tego i owego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) oj też by mi się przydał taki kremik, ale wiem, że rozstępów nie tak łatwo się pozbyć zwykłym kremem... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A PISAŁAS ,ZE NIE MASZ SZCZESCIA :),GRATULACJE,SLYSZALAM, ZE TO SWIETNE KOSMETYKI

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje - nie mialam nigdy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, nigdy nie miałam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Ale Ci fajnie! Niestety, nie znam tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzięki facebookowi miałam możliwość testować elancyl, ten w podłużnej butelce z pompką, ładnie pachniał, szybko się wchłaniał i faktycznie efekt widoczny. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.