Translate

środa, 13 czerwca 2012

Luksja Active Vitamins Orange & Mandarin vitamin shower nectar witaminowy nektar pod prysznic

Z czym kojarzy się Wam słowo nektar? Mi z mitologią grecką i napojem bogów. W przemyśle spożywczym tym terminem określa się rozcieńczony wodą sok owocowy z dodatkiem cukru. Od jakiegoś czasu wyraz nektar przywodzi mi też na myśl linię kosmetyków pielęgnacyjnych Luksja Active Vitamins, w skład której wchodzą 3 warianty:
  • Orange & Mandarin
  • Grapefruit & Pomegranate
  • Papaya & Mango.

 

Dziś kilka słów na temat pierwszego z nich, czyli Orange & Mandarin. Posiadam opakowanie o pojemności 500 ml – nie wiem, czy dostępne są mniejsze butelki, ale podejrzewam, że tak. Informacje od producenta oraz skład produktu można sprawdzić na zdjęciach poniżej:



Nektar bardzo apetycznie, świeżo i intensywnie pachnie – wg mnie nie jest to chemiczny zapach, tylko prawdziwy owocowy, pomarańczowo-mandarynkowy. 


Kosmetyk ma gęstą konsystencję, soczysty kolor, dobrze się pieni. Pozostawia skórę odświeżoną, gładką i miękką w dotyku. Nie wysusza naskórka – myślę, że zasługą tego może być zawarty w nektarze kompleks witamin A + E + C. Produkt jest bardzo wydajny. Moim skromnym zdaniem nektar jest idealny na letnie, upalne dni, kiedy często bierzemy szybkie, odświeżające prysznice – ten produkt na pewno je uprzyjemni i co najważniejsze zadba o skórę. Polecam!

9 komentarzy:

  1. Mi nektar także kojarzy się z napojem bogów, ambrozją i ogólnie mitologią :D co do samego produktu to nie przepadam za zapachem pomarańczy, ale wersja Mango&Papaya brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach mnie ciekawi, uwielbiam żele:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam nektar z tej serii, pewnie za jakis czas się skusze na inne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel, zapach jest przepyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie mam pomarańczową Ziaję, ale myślę, że mandarynka jeszcze bardziej przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... już czuję ten kuszący zapach =) uwielbiam pomarańcze =)

    OdpowiedzUsuń
  7. musi pachnieć prześlicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ SŁONKO JA PRZEZ CIEBIE ZBANKRUTUJĘ :) NIE,NO MUSZĘ MIEĆ TEN ŻEL :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.