Translate

czwartek, 28 czerwca 2012

Podsumowanie promocji Rossmann 1000 NOWOŚCI W SUPER CENACH

Dziś kończy się promocja Rossmann 1000 NOWOŚCI W SUPER CENACH. Jakie są moje spostrzeżenia na temat tej akcji? Bardzo podobały mi się obniżone [nawet o 50%] ceny i to chyba tyle z plusów. Na minus: mała ilość towaru – zakupy najlepiej było robić rano, od razu po otwarciu sklepu – wtedy szanse były największe, że uda się nabyć to co się chciało. Na szczęście u mnie nie było dzikich tłumów, które rzucały się na półki z towarem i zgarniały wszystko co promocyjne niezależnie od zapachu, odcienia, koloru, pojemności itd. Moja lista zakupów była długa – praktycznie każdego dnia było coś w przyjemnej dla portfela cenie, ale tak jak już pisałam w TYM poście – czasami nie opłacało się specjalnie jechać po 1 rzecz w danym dniu – po doliczeniu kosztów biletów lub paliwa cena promocyjna już nie była taka promocyjna… Cieszę się, że od jutra zaczyna się nowa promocja [którą można obejrzeć TU], w starej i lubianej przeze mnie formie. A tymczasem pokażę Wam, co ze słynnej rossmannowskiej promocji udało mi się kupić:

 
  • L'Oreal Paris Dermo-Expertise Revitalift Total Repair 10 multiregenerujący krem na dzień 50 ml 22,99 zł z 45,99 zł 


  • L'Oreal Paris Men Expert Hydra Energetic High power woda po goleniu 100 ml 14,99 zł z 24,99 zł


  • Bobini nawilżający płyn do kąpieli zapach wanilii i kokosa z mleczkiem kokosowym 750 ml 5,69 zł z 9,49 zł


  • Kolastyna Refresh cera normalna i mieszana: tonik 200 ml, płyn do demakijażu oczu 125 ml, żel do mycia twarzy 150 ml, peeling do twarzy 75 ml 5,49 zł/szt. z 10,99 zł/szt.


  • Sidolux M przeciw kurzowi hypoalergiczny spray do mebli 350 ml 4,89 zł z 8,89 zł
  • Lenor Duoaroma Passion&Jasmine Aroma koncentrat do płukania tkanin 750 ml 5,49 zł z 9,99 zł


To tyle i aż tyle ;) A co Wy kupiłyście z tej oferty?

16 komentarzy:

  1. eh, chciałam dzisiaj złapać tusz Maxfactora, ale się spóźniłam, kupiłam jedynie podkład Rimmela, ale oczywiście okazał się za ciemny :`(

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak się ta kolastyna sprawuję bo pełno jej wszędzie i ciągle niechcący rzucam na nie okiem i nie wiem czy kupować czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko podkład z L'Oreala bo na tusz 2000kcal się nie załapałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polowałam tylko na odżywki eveline oraz gąbeczkę konjac, ale niestety żadnej z tych rzeczy nie udało mi się kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. promocje świetne, ale ile wysiłku było trzeba w nie włożyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę bobinni o takim zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo udało Ci się kupić:) u mnie niestety jest bardzo oblegany R... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się nic nie udało dorwać, pewnie dlatego, że nie miałam możliwości bycia rano w rossmanie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wraca stara forma gazetki, ta była wykańczającą, ale korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest obłędny, uwierz! :)


    ooo, bobini to ja uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle się obłowiłaś :) Ja byłam po jedną rzecz i nie było, więc dałam sobie spokój z tą gazetką...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, u mnie było tak, że jak weszłam do Rossmanna ok 16:30 to już nic nie było. :(
    Udało mi się kupić jedynie produkt Sholla i podklad mineralny chyba Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  14. ODZYWKA EVELINE,SIDOLUX,FILTRY DO WODY,BATON ALEVO,NIESTETY NIEKTORE ROSSMANNY NIE MIALY W OGOLE PROMOCYJNYCH PRODUKTOW,BEZ SENSU

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.