Translate

niedziela, 24 czerwca 2012

Reebok EasyTone Pride J87867

Wstyd się przyznać, ale… z uprawianiem sportów jest u mnie kiepsko… Bardzo kiepsko… Kondycja leży i kwiczy… Uznałam, że wygrane w konkursie buty sportowe to znak by wziąć się za siebie i że zmotywują mnie one do zapisania się np. na siłownię lub fitness. Póki co buty po przymiarce, stwierdzeniu, że świetnie wyglądają na stopach, są bardzo wygodne, a podkładki balansujące dają ciekawe wrażenie naturalnej niestabilności – wróciły do kartonika i nadal czekają na moje sportowe decyzje. Ciekawe, czy się doczekają? Znając mnie i mój zapał skończy się jedynie na zakładaniu tych butów na wyjścia po zakupy. Tak czy inaczej prezentuję moją wygraną parę Reebok EasyTone Pride J87867.

Reebok EasyTone Pride J87867
Reebok EasyTone Pride J87867
Reebok EasyTone Pride J87867
Udanej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. ja bym się chyba zmotywowała gdybym dostała te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak te buty to dobra motywacja:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze tej wygranej :) ale przyznam ze mialam fajne buty Reebooka ale po 2 latach uzywania (sa niemal w ogole nie zniszczone) zaczely mnie tak obcierac ze glowa mala, juz chyba nie kupie tak drogich butow :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty, gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah, u mnie tak samo, kondycja leży i kwiczy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. No na sportowe buty sa super :) Chociaz ja wole trampki- nawet do uprawiania sportu (hahahaha) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie zbieralam jakis czas na ich zakup ale stwierdzilam ze wole wydac 60euro na kosmetyki ahahaha sttraszne ale prawdziwe poki co mam 2 pary butow na silownie na ktora ostatnio w ogole nie uczeszczam chodze do pracy na 6:30 rano koncze o 3 ale pozniej nie chce mi sie isc na silke bo jestem padnieta z niewyspania:( gratuluje wygranej i mma nadzieje ze beda sie dobrze nosily

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to samo z kondycją. Miałam biegać i nie mogę się zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne :) Teraz nic tylko się brać za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czad, czaję się na nie już od taaaak dawna, ale zawsze "ważniejsze" wydatki- jakieś torebki, kosmetyki etc etc :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bylam dziś w 2 rossmannach i w jednym nawet nie zwróciłam uwagi na to czy jest ta promocja (a wlasnie ten Ross jest oblegany)
    tak czy siak powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.