Translate

czwartek, 14 czerwca 2012

Rossmann 1000 NOWOŚCI W SUPER CENACH

Od 8 do 28 czerwca Rossmann prowadzi promocję, w której każdego dnia inne produkty można kupić w obniżonych [nawet do -50%] cenach. Do tej pory było kilka ciekawych ofert, ale nie opłacało się specjalnie jechać po 1 rzecz w danym dniu – po doliczeniu kosztów biletów lub paliwa cena promocyjna już nie była taka promocyjna… Ale dziś postanowiłam skorzystać z oferty Rossmanna i przy okazji zajrzeć do kilku innych sklepów, ale o tym kiedy indziej. Co takiego mnie skusiło? Konkretnie 2 produkty – jeden dla Mamy, a drugi dla Taty.

Dla Mamy: L'Oreal Paris Dermo-Expertise Revitalift Total Repair 10 multiregenerujący krem na dzień 50 ml 22,99 zł z 45,99 zł


Dla Taty: L'Oreal Paris Men Expert Hydra Energetic High power woda po goleniu 100 ml 14,99 zł z 24,99 zł


Mam nadzieję, że Rodzice będą zadowoleni z prezentów :)

Zupełnym przypadkiem udało mi się również kupić zestawy do kąpieli: wanienki ceramiczne z mydełkami z mleka owczego. Widziałam je na kilku blogach i zauroczyły mnie. Bezskutecznie szukałam ich już od długiego czasu i już straciłam nadzieję, że uda mi się je kupić, aż do dziś kiedy 2 ostatnie sztuki czekały na mnie na regale z CND [jupi!]. Cena 1 wanienki + 7 kulek/gwiazdek to 9,99 zł.



Dobre promocje = lubię to! ;)

13 komentarzy:

  1. fajne te wanienki, nie widziałam ich u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznaj się! Ty też czekasz na 18nastego i na promocje pedzli z ecotools! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle ecotools będą w weekend 16-17 czerwca, ale ja nie czekam na tę promocję, bo nie obejmuje ona pędzla do wykończenia makijażu :( Tylko te do pudru, różu i podkładu - a ja obecnie takich nie potrzebuję ;)

      Usuń
  3. JA BIODERMĘ KUPIŁAM Z MAMĄ NA PÓŁ,WYSZŁO PO 23ZŁ,CIEKAWA JESTEM NA KTÓRY BALSAM SIĘ SKUSISZ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z Biodermą :) Dam znać, który balsam wybrałam :)

      Usuń
  4. Ja czekam do weekendu jak będą pędzle Ecotools przecenione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam jak będzie przeceniona kolastyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na kolastynową promocję :)

      Usuń
    2. zastanawiam się również nad zakupem maskary z maybelline a maskarą z maz factora. I nie wiem, którą wybrać.

      Usuń
  6. Fajne te promocje! A wanienki urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.