Translate

środa, 20 czerwca 2012

TAG: Tell Me About Yourself Award

Zostałam oTAGowana przez grimagee :)


ZASADY:
1. Napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić banerek.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować wyróżnienie 10 blogom.

7 rzeczy o Pink Caster Sugar, czyli moi:
  1. nie używam słownika T9 w telefonie - nie potrafię, nie lubię, nie chcę ;)
  2. uwielbiam arbuzowe lizaki Chupa Chups - szkoda, że nie są powszechnie dostępne w sprzedaży :(
  3. nawet gdy cały dzień spędzam w domu - tuszuję rzęsy ♥
  4. buty na wysokich obcasach to zdecydowanie obuwie, w którym czuję się najlepiej - balerinki to nie dla mnie ;)
  5. jestem kawoholiczką - dzień bez co najmniej 2 kaw to dzień stracony oraz żelkomaniaczką - czy to kwaśne, czy spaghetti, taśmy, jogurtowe czy inne - żelki zawsze poprawią mi humor, nie przepadam natomiast za piankami Marshmallow
  6. nie lubię jeździć windą - boję się, że niespodziewanie zatrzyma się między piętrami lub co gorsza spadnie i roztrzaska się
  7. panicznie boję się szczurów i myszy
Do zabawy zapraszam wszystkich tych, którzy mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG :) Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. mam to samo z windami! xD więc witaj w klubie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj ja windą też nie lubię jeździć.. brr na samą myśl robi mi się .. źle;<



    +obserwuję;)
    może i Ty masz ochotę dołączyć do mojego grona obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tuszem na rzęsach mam identycznie, bez niego czuję się po prostu pusta :D
    ________________________________
    www.public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja z butami mam odwrotnie, uwielbiam płaskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA SZCZURY I MYSZY ZNIOSĘ,ALE ROBACTWA NIENAWIDZĘ BRRR...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę jeździć windą mam ten sam lęk co Ty!:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohh ja sie podlaczam do kawy i zelek choc teraz musze od nich miec odwyk dietowy;p 3 tydzien bez grama;p szczurow rowniez nie lubie:P a widny teraz sie przyzwyczailam z koniecznosci ale kiedys zoladek mi sie przekrecal:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie używam T9 bo mnie lubię, jest dla mnie niewygodny. :) I jeszcze łączy nas miłość do kawy i żelków (tylko ja te standardowe Haribo bez udziwnień :P )

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też nie lubię i nawet nie umiem dobrze obsłużyć słownika T9 ;))
    Kawy nienawidzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.