Translate

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Uprzejmie donoszę...

... iż w drogerii Rossmann dostępny jest czerwcowy numer magazynu Skarb :)


W środku znajdziecie artykuły związane ze zbliżającym się Dniem Ojca, porady dotyczące bezpiecznego opalania, informacje o kosmetycznych i nie tylko kosmetycznych nowościach, konkursach na www.rossnet.pl, próbki szamponu i odżywki Nivea Long Repair keratyna i olejki, krzyżówkę z nagrodami i wiele innych. 


Po meczu Francja - Anglia zabieram się za lekturę.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem wielką fanką szamponów i odżywek Nivea, ale chyba nie zaszkodzi przetestować tę próbkę ;)

      Usuń
  2. Ten sam gratis też był w Twoim Stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A za szamponami Nivea też nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy Nivea !!!

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. MYSLALAM DZIS O TOBIE :)MAM 2SZT TYCH PROBEK ZOBACZYMY JAK SIE SPISZA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tych próbek, chociaż po 1 saszetce szamponu i odżywki trudno będzie ocenić ich działanie ;)

      Usuń
  6. Szczerze to jeszcze nigdy tej gazety nie miałam w swoich rękach. Kupuję zawsze regularnie co miesiac tą samą gazetę i już tak z przyzwyczajenia chyba nie zwracam uwagi na inne:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, serdecznie Cię zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarb jest darmowy - to prezent dla klientów Rossmanna, więc jeśli będziesz miała okazję to go weź :)

      Usuń
  7. Na pewno Ci się spodoba:
    DARMOWE KOSMETYKI na http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec <3

    Ściaskamy:*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.