Translate

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Uroda, Bielenda i Kobo

Pewnie jestem ostatnią osobą w blogosferze, która pisze o czerwcowym wydaniu Urody z subtelnym mleczkiem do ciała Bielenda Bawełna skóra sucha i wrażliwa ;) U mnie tych magazynów z dodatkiem już nie było, więc na ratunek przyszła moja kochana Siostra – kupiła mi go u siebie i dopiero na wyjeździe odebrałam zestaw.


W prezencie imieninowym dostałam od S. metaliczny cień do powiek Kobo Professional Fashion Eye Shadow w odcieniu 205 Golden Rose. To mój pierwszy kosmetyk tej marki, więc jestem bardzo ciekawa, czy będę z niego zadowolona.


 Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. och ta bielenda:) alez ona ostatnio fajne produkty wypuszcza :) koniecznie sobie kupie to mleczko jak bede w Pl :)
    Kochana wszystkiego naj na imieninki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam same dobre opinie o KOBO :)
    Najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Słońce :* Cień wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba jestem jedyną osobą która nie kupiła tej 'urody' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zależało na mleczku, bo sama gazeta porywająca nie jest ;)

      Usuń
    2. ja też nie kupiłam bo jej nie było u mnie:(

      Usuń
  5. do tej pory kusi mnie ten kolorek golden rose!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił - o czym wiedziała moja Siostra ;)

      Usuń
  6. Udało mi się dorwać tą bielendę-świetne mleczko za super cenę :) myślę że kupię je kiedyś nawet w cenie regularnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że jesteś z niego zadowolona :) Ja swoje mleczko na razie odłożyłam do zapasów ;)

      Usuń
  7. Mam jeden cien z Kobo i jest calkiem calkiem tylko kolor bardzo odwazny a od takich na oczach ostatnio odstepuje ale ten odcien Golden Rose od dawna mnie interesuje napisz jak ci sie bedzie sprawowal a Bielende tez chetnie bym wytestowala;p ale moze maslo bardziej:P

    OdpowiedzUsuń
  8. MYSLAŁAM O TOBIE BO ROZMAWIAŁAM O TOBIE Z CÓRKĄ...O TYM,ŻE MASZ TEN BALSAM SORAYA ,KTORY BEDZIE W ROSSMANNIE W PROMOCJI,O TYM,ZE NIE WIEM CZEMU CI SIE MOJE POSTY NIE WYSWIETLAJA,A NESTETY JESTEM KIEPSKA W OBSLUDZE KOMPUTERA I NIE WIEM JAK TO ZMIENIC I JESZCZE O TYM ,ZE BARDZO OBIE LUBIMY TWOJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O balsamie nie mam jeszcze do końca wyrobionego zdania.
      Próbowałam jeszcze naprawić to niewyświetlanie Twoich nowych postów, ale nie udało się :(
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.