Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

Victoria's Secret Garden Hydrating Body Lotion Luscious Kisses, Agata i zapowiedź Wibo

Dziś kolejny post z serii: Chwalę się... ;)

Wczoraj w prezencie od TŻ dostałam Victoria's Secret Garden Hydrating Body Lotion Luscious Kisses [słodkie, ponętne pocałunki]. Balsamy dostępne są w Super-Pharm i obecnie w promocji dla posiadaczy karty LifeStyle kosztują 19,99 zł/250 ml [cena regularna 59,99 zł]. Dostępnych było 5 wersji zapachowych:
  • Amber Romance
  • Luscious Kisses
  • Pear Glace
  • Secret Charm
  • Strawberries and Champagne


Balsamy zamknięte są w prostych, ale wg mnie estetycznych [opalizujących] opakowaniach. Zdecydowałam się na Luscious Kisses, bo urzekła mnie kompozycja zapachowa: Valencia Orange, Coconut and Tonka Bean ♥ Zapach jest intensywny - czuć go nawet przez zamknięte opakowanie. Nie mogę się już doczekać, kiedy zacznę go używać, ale obiecałam sobie, że najpierw zużyję to co już mam otwarte.

Fanom twórczości Agaty Christie polecam udać się do hipermarketu Real, gdzie do 4 lipca książki tej autorki [wybór jest naprawdę spory] można kupić za jedyne 7,99 zł. Moja Siostra poprosiła mnie o zakup dwóch tytułów: Zagadka Błękitnego Ekspressu i Tajemnica gwiazdkowego puddingu, ale coś czuję, że na tym się nie skończy - prawda Sis? ;)


Na koniec zapraszam Was na jutrzejszą lub wtorkową - wszystko zależy od tego, czy się wyrobię ze zdjęciami, recenzję lakieru Wibo Express Growth candy pastel trend 413.


Miłej niedzieli :)

18 komentarzy:

  1. Muszę pójść powąchać te balsamy, raczej nie kupię ale powącham. Za to książki muszę dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po pierwszym użyciu balsamu VS jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ach, lakiery wibo - uwielbiam tą serię
    mam nadzieję, że i Tobie przypadły do gustu

    kiss kiss ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam balsam z VS o zapachu Amber Romance

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam dzisiaj, najbardziej przypadła mi do gustu wersja Truskawki i szampan, ale po głębszym niuchu zrezygnowałam- chyba za mocno perfumowany balsam jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. oo..nie wiedziałam, że te balsamy są dostępne w Polsce, dostałam kiedyś taki od koleżanki, której mąż przywiózł z USA, zapach jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też skusiłam się na te balsamy, przygarnęłam dwie wersje - Strawberries & Champagne i Berry Kiss, ale Pear Glace też było mocno kuszące :]

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz tymi balsamami, szkoda, że takie drogie, ale pachnieć muszą cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden z tych zapachów i jest booooski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm lakier słodki,to się TŻ postarał:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się czy kupić jakiś z tych balsamów Victoria's Secret .

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę, nie wiedziałam że VS można kupić w superpharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny odcień lakieru !!!

    Zapraszamy na nową notkę, przed chwilą dodaną "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. JESTEM BARDZO CIEKAWA TWOJEJ OPINII NA TEMAT VS,JA MÓJ UWIELBIAM :)ZAPRASZAM KOCHANA NA NOWE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te balsamy :) Cena standardowa jest nie do przyjęcia, ale promocyjna całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja te książki Agathy Christie zazwyczaj widzę w księgarniach matras, ale do tej pory się nie skusiłam, bo można mieć z biblioteki za darmo i nie trzeba pieniędzy wydawać. Polecam 12 prac Herkulesa~!

    Oglądałam dziś w Rossmannie ten sam lakier, Wibo ma sporo lakierów w kolorach miętowych.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.