Translate

wtorek, 19 czerwca 2012

Wibo Express Growth candy pastel trend 413 lakier do paznokci

Ostatnio w Rossmannie trafiłam na nową kolekcję lakierów Wibo Express Growth o fajnej nazwie candy pastel trend. Spośród 5 kolorów najbardziej spodobał mi się pastelowo zielony/miętowy, rozbielony pistacjowy* z niebieskimi drobinkami. Lakier w opakowaniu wygląda naprawdę ciekawie. Kosztował 4,99 zł/8,5 ml.

* niewłaściwe skreślić


Aby na paznokciach uzyskać taki sam kolor jak w buteleczce potrzebne są 3 warstwy. Moja cierpliwość zaczyna się kończyć na 2 warstwach, ale na szczęście lakier szybko wysycha, więc poświęciłam się [om, om… ;)] i nałożyłam 3 warstwy.

Kliknij, aby powiększyć i zobaczyć drobinki

Kliknij, aby powiększyć i zobaczyć drobinki

Przyznaję, że lakier jest bardzo trwały – przy codziennym, kilkakrotnym zmywaniu naczyń i innych pracach domowych dzielnie trzymał się na paznokciach 3 dni, dopiero 4-tego zauważyłam mały odprysk na palcu wskazującym.

OSTRZEŻENIE: NIEZROBIONE, SUCHE SKÓRKI - PRZEPRASZAM ZA NIEESTETYCZNY WIDOK


Muszę też wspomnieć o pewnym minusie tych lakierów – są słabo oznakowane. Numer i termin przydatności nadrukowany jest na naklejce z kodem kreskowym na zakrętce – już teraz, po kilku użyciach, widzę, że zaczynają się ścierać. Wolałabym, żeby tak jak w przypadku lakieru Wibo Express Growth trends nude 350 oznaczenie było nadrukowane na buteleczce.

9 komentarzy:

  1. oj też ten minus zauważyłam niestety..

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten lakier!
    Rozejrzę się za nim w moim Ross, jednak odrzucaja mnie trochę te 3 warstwy, jednak mam jeden lakier z wibo i jestem bardzo zadowolona, może i w tym przypadku tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje skórki gorzej wyglądają więc się nie przejmuj :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za lakierami wibo ze względu na krycie i trwałość. zapraszam Cię na moje rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor mnie nie przekonał! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana! http://grimagee.blogspot.com/2012/06/tag-wyroznienie.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie go sobie zakupiłam i się nie mogę doczekać aż się nim pomaluję ;d kolor w buteleczce mnie zauroczył po prostu ;d tak właśnie myślałam, że z racji tego, że jest dość jasny będzie potrzeba miliona warstw, ale skoro mówisz, że szybko schnie to może tragedii nie będzie ; )

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.