Translate

sobota, 2 czerwca 2012

Żegnaj maju, czyli czas na kolejne podsumowanie…

To był maj, pachniała Saska Kępa, a moje zużycia wyglądały tak:


Ciało:
  • Fusswohl Eisgel kühlende Pflege für heiße Füße żel chłodzący idealny do pielęgnacji zmęczonych stóp 75 ml


Higiena:
  • Original Source White Pear & Avocado mydło w płynie 250 ml
  • Biały Jeleń żel do higieny intymnej z aloesem hipoalergiczny 500 ml
  • Huggies Baby Wipes chusteczki nawilżane 64 szt.
  • Listerine Coolmint ochronny płyn do płukania jamy ustnej 250 ml 


Prysznic, kąpiel:
  • fenjal Intensive Shower Cream Silky-soft skincare with almond oil kremowy żel pod prysznic 200 ml
  • Original Source Cactus & Guarane żel pod prysznic 250 ml
  • Luksja Daily Scrub Blackcurrant & Cranberry peelingujący żel pod prysznic z czarną porzeczką i żurawiną 250 ml – recenzja TU


Suplementy diety:
  • Belissa Hydro 30 tabletek
  • Capivit sun system ochrona UV i pięknie opalona skóra 30 kapsułek miękkich
  • Skrzypovita 50 tabletek


Twarz:
  • Rival de Loop Peel-Off Maske Aloe Vera und Kamillenextrakt maska peelingująca z ekstraktem z aloesu i rumianku
  • Alterra Feuchtigkeitsmaske Aloe Vera Trockente und Empfindliche Haut Feuchtigkeit und beruhigende Pflege maseczka nawilżająca aloes do cery suchej i wrażliwej nawilżenie i kojąca pielęgnacja 7,5 ml
  • Maybelline Experteyes płyn do demakijażu oczu 125 ml
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml – recenzja TU


Włosy:
  • L’Oreal Paris Elseve Total Repair 5 Instant Miracle Natychmiastowa Moc – Kuracja Regenerująca włosy zniszczone 200 ml – recenzja TU


Trochę się tego uzbierało ;) A jak wyglądają Wasze majowe kosmetyczne zużycia?

27 komentarzy:

  1. Widzę, że piguły w SP kupujemy :D. Też kupiłam Skrzypo, ale moja jest jakaś mniejsza, bo 40 tabsów. Ładne zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zużycia, u mnie dużo mniej niestety, ale pracuje nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byłam u Ciebie, widziałam zużycia - wcale nie takie małe :)

      Usuń
  3. sporo tego - ladne denko:) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą odżywkę Elseve, ale chyba szału nie było z nią :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty piguło! ale wcinasz tych tablet ;-)
    uwielbiam produkty Original Source, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba powcinać i trochę tablet, żeby np. włosy mniej wypadały ;)

      OS też lubię - przede wszystkim za zapachy :D

      Usuń
    2. ja właśnie przejrzałam moją szafkę z tabletami i wywaliłam te stare i niepotrzebne
      ufff
      wracam do porządków :-)

      a jaki lubisz najbardziej z OS?

      Usuń
    3. Z żeli pod prysznic to Raspberry & Vanilla Milk i Mango & Macadamia :)

      Usuń
  6. Mi płyn listerine bardzo podrażnia język normalnie wręcz wyżera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi języka nie podrażania, ale na początku leciały mi łzy... Teraz już się przyzwyczaiłam do tego płynu ;)

      Usuń
  7. Chyba sobie kupie ten chłodzacy żel do stop z Rossa.Dobry jest?Bo ogólnie mam niezłe doświadczenia z ich produktami do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywnie pachnie, efekt chłodzenia trwa dosłownie chwilę, zostawia klejącą warstwę - wg mnie nic specjalnego ten żel.

      Usuń
  8. dużo tego ;) gratuluje xD
    żurawinowa luksja, muszę ją chyba nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Żurawinowa Luksja ładnie pachnie i ma śliczny kolor :)

      Usuń
  9. jak ci sie sprawdzala ta maseczka z rival de loop bo wlasnie sobie ja zakupilam:? a najbardziej mnie interesuja teraz produkty do stop bo praca mnie dobija ostatnio i nozki mi bardzo puchną och zgrozoooo .
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o działanie peelingujące to maseczka RdL spisała się całkiem dobrze, ale po zmyciu miałam podrażnioną skórę. Na szczęście zaczerwienienie szybko zniknęło :)

      Produkty do stóp - żel tak jak już wyżej pisałam intensywnie pachnie, efekt chłodzenia trwa dosłownie chwilę, zostawia klejącą warstwę. Nie skuszę się na niego po raz drugi.

      Usuń
  10. Miałam rok temu scrub do ciała tyle, że o zapachu limonki - przepiękny zapach szczególnie dobry w okresie letnim w czasie upałów - używałam go na wakacjach w ciepłych krajach i sprawdzał się niesamowicie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten limonkowy scrub był z Luksji?

      Usuń
    2. Tak, z Luksji :)
      Co do tego brokatu z Essence - owszem, hello holo :) Jeżeli masz więcej niż jedną DN w okolicy, może tam poszukaj? Ewentualnie zostaje wymianka lub kupno przez internet :)

      Usuń
    3. Szkoda, że nie widziałam u siebie tego limonkowego scrubu :(

      A co do hello holo - mam 2 Natury, ale tylko w jednej dwie szafy :(

      Usuń
  11. New Diet Taps into Pioneering Concept to Help Dieters Get Rid Of 23 Pounds in Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.