Translate

czwartek, 5 lipca 2012

4 x 1,29 zł = 5,16 zł, czyli wyprzedaży różanej kolekcji Wibo ciąg dalszy…

W poniedziałek pisałam [ooo TUuu] o moich nabytkach z wyprzedaży różanej kolekcji Wibo. Wczoraj zajrzałam do Rossmanna w celu sprawdzenia asortymentu w CND, a przy okazji zerknęłam też do szafy Wibo – dołożone zostały cienie, eyelinery i zmywacze w płatkach. Dokupiłam:
  • róż do policzków Nude Rose 01 – termin ważności 05.2013 r.
  • lakier do paznokci nr 10 – termin ważności 06.2013 r.
  • różany zmywacz do paznokci w płatkach – termin ważności 02.2013 r.
  • pomadka różana z formułą błyszczykową Summer Kiss 01 – termin ważności 05.2013 r.


Szkoda, że eyelinery były dostępne tylko w 1 kolorze – chabrowym, bo chętnie zaopatrzyłabym się w grafitowy – może jeszcze uda mi się na niego trafić. Przy okazji napiszę, że wczoraj pomalowałam paznokcie różanym lakierem nr 4 i jestem zachwycona kolorem ♥ Krycie oraz wysychanie także na duży plus :) Mam nadzieję, że pozostałe kolory będą równie fajne.

Z CND kupiłam natomiast Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 10,99 zł [poprzednia cena 16,99 zł]. Emulsja świetnie służy nie tylko mi, ale także mojemu TŻ – obecnie w użyciu jest już drugie opakowanie, więc szkoda było nie skorzystać z okazji i nie kupić kolejnego na zapas.


Obiecuję, że to był ostatni zakupowy post z różaną kolekcją Wibo w roli głównej ;)

46 komentarzy:

  1. ile rozowosci;)) super zakupy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie trafiłam jeszcze na tą wyprzedaż wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do R. z dużą szafą Wibo ;)

      Usuń
  3. Już zdążyłam polubić ten róż do polików :). Za taką cenę to żal nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że za taką cenę żal nie wziąć :) Jeśli róż okaże się bublem to nie będę miała żadnych oporów przed wyrzuceniem go do kosza ;)

      Usuń
  4. Kurcze , kurcze ! Byłam dziś w 2 Rossmanach i tam wyprzedaży nie było - Ale nie odpuszczam po południu idę do 3 Rossmana - tam już muszą być !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaż jest tylko w Rossmannach z dużą szafą Wibo :) Powodzenia w polowaniu :)

      Usuń
  5. promocja jest genialna! ciekawa jestem do kiedy ona będzie

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten zmywacz do paznokci w płatkach, pierwsze słysze o takim cudaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy zmywacz w takiej formie - sama jestem go ciekawa ;)

      Usuń
  7. ja znowu pytam, czemu u mnie nie ma tych wyprzedazy???!!! ;(((

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem dlaczego u mnie ostały się tylko zmywacze do paznokci w płatkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze tam, kupuj, jak Ci odpowiadają te kosmetyki to grzech nie brać za taką cenę :)
    ja jeszcze w tym miesiącu nic nie zakupiłam jee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lakierów jestem zadowolona - mam nadzieję, że z reszty kosmetyków też będę ;)

      Czyżby projekt 'przeżyć miesiąc za 50 zł' czy nic nie potrzebujesz? ;)

      Usuń
  10. A ja szukam tego różanego różu, ale tego 2 odcienia i nigdzie nie ma chyba, że taki już macany :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj różu 02 też już nie było.

      Usuń
  11. Nie no, Ty to jesteś niemożliwa! Znowu przytargałaś tyle kosmetyków za taką kwotę :) Patrzę i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że na co dzień wszystkie kosmetyki nie mają takich cen ;)

      Usuń
  12. bardzo ciekawy kolor szminki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak będzie prezentował się na ustach :)

      Usuń
  13. Oczywiście, że tylko marzysz, żeby pokazać nam szminkę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem twarda - nie poszłam do rossmana, nawet po takie promo! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie nie nie, nie wchodzę tu więcej :P u mnie nic już nie znalazłam, jadę jutro do innego Rossmanna, może akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enka, nie zostawiaj mnie tak, proszę... :) Udanych zakupów :)

      Usuń
  16. świetne zakupy, u mnie w rossmanie niestety nie ma takich promocji ;<

    zapraszam na rozdanie
    + obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo promocja wg mnie bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  17. a koleżanka która pracuje w rossmannie mówiła mi, że już różana kolekcja jest w normalnej cenie ;/ to jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej no na takie zakupy to ja też reflektuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O widzisz a tej emulsji to ja nigdzie nie widziałam. Kremu jeszcze nie próbowałam na twarzy,tylko maźnęłam na ręce. Ale jak już go poużywam to coś na pewno o nim wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dużo kosmetyków Olay jest w CND :)

      Usuń
  20. Ta pomadka ma śliczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jeszcze jej nie używałam... ;)

      Usuń
  21. Same dobroci :) oj u mnie pewnie w Rosmm już nic nie zostało ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić - z własnego doświadczenia wiem, że dokładają towar :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.