Translate

poniedziałek, 2 lipca 2012

5 x 1,29 zł = 6,45 zł

W zeszłym tygodniu na kilku blogach narzekałam, że nie udało mi się nic kupić z wyprzedaży różanej kolekcji Wibo w Rossmannie [WYPRZEDAŻ JEST PROWADZONA W DROGERIACH Z DUŻYMI SZAFAMI WIBO!]. Ale wczoraj czekała na mnie miła niespodzianka - okazało się, że Panie dołożyły towaru i korzystając z tej okazji kupiłam 5 rzeczy za całe 6,45 zł.

Moje nabytki:
  • lakiery do paznokci: nr 4, 6 i 7 - na zdjęciu jest jeszcze nr 8, który kupiłam rok temu, jak limitowanka weszła do sprzedaży. Wszystkie lakiery mają termin ważności: 06.2013 r.


  • róże do policzków: Pink Powder 02 i Silky Rose 03 - termin ważności 05.2013 r.


Różane opakowania są cudownie kiczowate, ale to się nie liczy - liczy się zawartość ;)

19 komentarzy:

  1. róże też są za 1,29 zł ? o mamuniu, dlaczego ja nic nie wiedziałam o tej wyprzedaży - teraz pewnie już nie ma po co jechać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, róże też kosztują 1,29 zł :) U mnie było jeszcze kilka pomadek, błyszczyków i eyelinerów :) Nie było już zmywaczy w płatkach.

      Usuń
  2. Ja niestety też o wyprzedaży nic nie wiedziałam :((

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jaka cena! tez chce:)
    ale mam stanowczo za dużo lakierów, choć te różane mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  4. te roze to na pewno bym kupila:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ajjjjj, ciekawe do kiedy trwa ta promocja :D chyba trzeba się śpieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dzisiaj bylam i nie bylo juz tej promocji ;(((

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja zalapałam się tylko na zmywacz w płatkach, ale jakbym załapała się na wszystko to brałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wymiotło tę limitkę, i z tego co widzę nic nie dokładają.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie otworzyli ponownie Rossmanna po remoncie i dosyć dużo było tego wszystkiego- ja wzięłam tylko lakier 8

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 i 8 mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szósteczka jest super, mam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę:)Ja się nie załapałam, nigdzie nie widziałam tej wyprzedazy.A szkoda, chetnie bym się skusiła na lakiery.Mam do nich jakiś dziwny pociąg.Czyżby przez te kiczowate opakowania?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku tyle kosmetyków za taką cenę? Strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że są takie wyprzedaże w Rossmannie! :o

    OdpowiedzUsuń
  15. :o Blogi to złooooooooooo! Chyba się wybiorę do Rossmanna... :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.