Translate

niedziela, 15 lipca 2012

Biedronka: zestaw 3 szuflad + ręczniki i ścierki z mikrofibry

Jak co roku w lipcu w ofercie Biedronki dostępny będzie zestaw 3 szuflad, który świetnie sprawdza się w porządkowaniu kosmetyków, akcesoriów, biżuterii i wielu innych drobiazgów. Ja posiadam 3 takie zestawy - przez kolejne 3 lata kupowałam po 1 i zastanawiam się, czy w tym roku nabyć jeszcze jeden, bo to naprawdę funkcjonalne rozwiązanie. Wiem, że te organizery można kupić w różnych hipermarketach, ale w znacznie wyższych niż biedronkowa cenach.


Zestaw 3 szuflad będzie dostępny od 23 lipca w cenie 16,99 zł. Jeśli ktoś jest zainteresowany wymiarami organizera to piszcie w komentarzach - zmierzę i podam :)
Fanki oczyszczania twarzy metodą OCM [Oil Cleansing Method, oczyszczanie skóry olejami] znajdą w ww. ofercie ręczniki 38 x 63 cm i ścierki 45 x 65 cm z mikrofibry 4,99 zł/szt.


W Rossmannie dostępny jest lipcowy numer magazynu Skarb, a w nim m.in. sporo nowości, które pojawią/pojawiły się we wspomnianej drogerii. I moja lista zakupów znowu zostanie uaktualniona... ;)


A ja dzisiejszy deszczowy dzień uprzyjemniam sobie lodami śmietankowo-śmietankowymi [chyba nigdy nie zrozumiem sensu tej nazwy ;)] z dodatkiem niebieskiego sosu o smaku gumy balonowej Dr. Oetker ♥ A d... rośnie... ;)


Miłego popołudnia :)

61 komentarzy:

  1. super praktyczne te szufladki, chociaż ja nie jestem miłośniczką plastikowych pojemników, wolę kartonowe albo wiklinowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartonowe też posiadam, ale przechowuje w nich trochę większe rzeczy, a te szufladki fajnie sprawdzają się przy drobiazgach :)

      Usuń
  2. ja mam juz 2 pary takich szufladek ;) przydalyby sie jakies pojemniejsze na wieksze kosmetyki, bo nie mam ich gdzie klasc ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu widziałam w Realu zestaw takich plastikowych szuflad, ale większych jakieś 3 razy ;) A tak serio pisząc - też przydałoby mi się coś pojemniejszego, ładnego na większe kosmetyki :)

      Usuń
    2. oo dzięki :) muszę się porozglądać ;)
      niestety mam małe mieszkanko i nawet tych szufladek niespecjalnie gdzie miałabym wstawić ;/

      Usuń
  3. O, mam już te szufladki z Biedry, ale chyba czas na kolejne. Chcę te z Barbie.:D Szkoda, ze nie ma z Pony, haha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te z Barbie - kupiłam 2 lata temu :D

      Usuń
    2. Ooo, ja mam takie kolorowe, ale jak mi się uda, to barbie będą moje.:D

      Usuń
    3. Ja mam zestaw kolorowy bez grafiki, kolejny jest z Barbie i ostatni z zeszłego roku z hipciem ;)

      Usuń
  4. Te szufladki juz kupilam w tamtym roku, ale w tym maja ladniejsze, stonowane kolory, może się skuszę :)

    Oj tam, oj tam z tą pupą ;) Trzeba się od czasu do czasu zrelaksować :) Ja właśnie delektuję się kawą mrożoną z bitą śmietaną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa mrożona z bitą śmietaną ♥ - kusisz :)

      Usuń
  5. O, mam takie szufladki - z Leroy Merlin i dałam za nie jakiś rok tem coś koło 20zł więc też nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Tesco widziałam jakiś czas temu za 26 czy 27 zł - to już trochę przegięcie taka cena :|

      Usuń
  6. Dobry ten sos do lodów? :) Uwielbiam Biedronkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sos jest gęsty, słodki, ale nie przesłodzony, rzeczywiście smakuje jak guma balonowa :) Ja też uwielbiam Biedronkę - właśnie tworzę listę zakupów z nowych gazetek ;)

      Usuń
  7. nie widziałam jeszcze bloga o takiej tematyce , bardzo ciekawie ;-)

    A teraz na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również posiadam jedną taką szufladkę z Biedronki i przechowuję w niej rzeczy typowo biurowe. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam takiej szufladki, ale kusi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i wróciłam z zakupów z tym sosem w torbie, kusicielko ;). A najlepsze jest to, że ja nie przepadam za słodyczami :D Ale kolor mnie skusił. Zje się :P A próbowałaś tego drugiego? Różowy z brokatem (?) o smaku lizaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś już tego niebieskiego sosu? I jak, i jak? :) Sos lizakowy błyszczący czeka w lodówce na swoją kolej :D

      Usuń
    2. Wracając ze sklepu zorientowaliśmy się, że mamy sos, ale nie kupiliśmy lodów :D Wstąpiliśmy więc do osiedlowego po takie oldschoolowe śnieżki. Mój dwunożny spróbował pierwszy i powiedział, że taki sobie, ale potem kapał sobie sosem na każdy gryz :P Ja się spodziewałam trochę innego smaku, ale ogólnie nam smakowało :) Napisz jak tam ten błyszczący, może będzie następny do spróbowania :)

      Usuń
  11. trzeba będzie się do biedronki kopyrtnąć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też skuszę się na jeszcze 1 zestaw ;)

      Usuń
  12. Mam dwa zestawy szufladek i chyba na razie nie skuszę się na kolejne. Obecnie nawet ich nie używam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tych, które masz nie używasz to raczej kolejne do kolekcji nie bardzo mają sens ;)

      Usuń
  13. Bardzo bym prosiła o wymiary szufladek. :)
    Chciałabym zobaczyć czy zmieszczą się do mojej szafki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary:
      szerokość 18 cm
      wysokość 24,5 cm
      głębokość 25 cm

      :)

      Usuń
  14. Takie szuflaki bardzo by mi ułatwiły zycie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sosik ma piękny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oooooo dlaczego jeszcze nie znam tego folderu biedronki ;P koniecznie muszę go przejrzeć a lody mniami uwielbiam ostatnio zastanawiałam się nad tym ososem o smaku gumy do żucia ale ostatecznie wzięłam owoce leśne, które również są bardzo dobre... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, sosy Dr. Oetkera są bardzo dobre :)

      Usuń
  17. fajna sprawa z tymi organizatorami z biedronki :) pewnie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  18. jeszcze takiego sosu nie widziałam, muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ściereczki z mikrofibry są fajne w Tesco- komplet trzech sztuk kosztuje około 5zł, są miękkie i łatwo się czyszczą, co przy OCM ma dosyć duże znaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosuję metody OCM, ale dobrze wiedzieć o tych tescowych ściereczkach :)

      Usuń
  20. Celia - dorwana w małej osiedlowej drogeryjce ukrytej między blokami w moim Tomaszowie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba po prostu pocztą Ci wyślę:P

    OdpowiedzUsuń
  22. taaaaaaaaaaaka drożyzna? :O:O

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ktoś szuka takich organizerów to ja mam kilka na sprzedaż :)))
    kolor zielono żółty 3 szufladki:)12zł za sztukę

    Mam nadzieję, że to nie jest spam ...
    Sok o smaku gumy muszę zkaupić pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  24. Lody śmietankowo śmietankowe, ha ha :D a ten sos o smaku gumy balonowe dzisiaj chyba nabędę, mniam mniam...


    A te szufladki ja posiadam z Sel Grossu, świetne są! zobaczę jakie kolory będą w Biedronce bo wolałabym kupić w tym samym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie ma tego sosu. :( Są tylko truskawkowe, toffi itp. :(
      Jak chciałam te foremki do losów to też już nie było. Ech. Mam pecha. :(

      Usuń
  25. ja też nie mogłam zrozumieć nazwy tych lodów ;D ps: zapraszam Cię serdecznie na rozdanie, które organizuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nazwa nieistotna - ważne, że lody są smaczne ;)

      Usuń
  26. Ooo, już od dawna chciałam kupić takie szufladki. Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy te szufladki są w stałej ofercie czy pojawiają się raz na jakiś czas? To ważne :) Bo nie wiem czy teraz pędzić do biedronki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie są w stałej ofercie - pojawiają się raz na jakiś czas :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.