Translate

wtorek, 10 lipca 2012

Bo była promocja/wyprzedaż...

Co tu dużo pisać - oto moje ostatnie zakupy - dla zainteresowanych podaję ceny:

Drogeria Natura:
  • Dove Intimo fresh care płyn do higieny intymnej 250 ml 9,49 zł
  • Marion Termoochrona Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury suszarka & prostownica 130 ml 5,99 zł


H&M - każdy produkt kosztował 5 zł:
  • coconut pinapple shower gel 250 ml
  • coconut pinapple bodylotion 250 ml
  • Vanilla & Apple hand wash 250 ml


Rossmann:
  • Olay complete touch of foundation krem nawilżający na dzień z dodatkiem podkładu Max Factor dla jasnej karnacji - CND 14,99 zł [poprzednia cena 24,49 zł]
  • Fusswohl Fuss Deo 200 ml - z 20% rabatem z Wizaz.pl [spis produktów objętych rabatem - TU, kupon rabatowy - TU] dezodorant kosztował 4,79 zł


Real:
  • Timotei with Jericho Rose 2in1 Intense Shampoo & Conditioner Dry & damaged hair Infused with Coconut Oil 100% Natural extracts 0% Parabens Intensywna Pielęgnacja szampon i odżywka 250 ml 5,99 zł


oraz niekosmetycznie [także z Real]:
  • odświeżacze powietrza z licencją EURO 2012 - dostępne 3 wersje zapachowe: Rywalizacja, Pasja i Jedność, która zawisła już w aucie i pachnie ;) 1 opakowanie kosztuje 2 zł [poprzednia cena 3,99 zł]


A od czwartku nowe promocje w Naturze, Rossmanie i Super-Pharm...

25 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten krem Olay :) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie fajne promocje! Nieźle Ci się udało to wszystko kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałam kupić jakieś kosmetyki H&M ale wygladały jakby były wyciągnięte ze śmietnika :/ szampon timotei brzmi super.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze , gdybym wiedziała wcześniej to tez kupiłabym w h&m też żel pod prysznic ...a tak wczoraj obkupiłam się w 2 żele z Biedrony ! bu bu bu !

    OdpowiedzUsuń
  5. mgiełkę Mariona uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie najbardziej zaciekawil Timotei szampon - a wogole uwielbiam takie zakupowe wpisy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna promocja w H&M, muszę zobaczyć, czy i u mnie coś ciekawego przecenili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego sprayu z Marion - czekam na recenzję, bo mój z Dove się już kończy.

    OdpowiedzUsuń
  9. też dzisiaj kupiłam ten spray termoochronny do włosów - ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy :) Ach te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A JA JESTEM CIEKAWA TIMOTEI,ICH NOWE OPAKOWANIA SA SLICZNE,CIEKAWE JAK ZAWARTOSC...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam mgiełkę Marion :) ma bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak były promocje to jesteś rozgrzeszona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo przestanę odwiedzać Twojego bloga!
    Najpierw promocje Wibo w Rossmannie a teraz H&M. Grrr i jak ja mam oszczędzać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowo, nie rób mi tego - odwiedzaj mojego bloga :) O promocjach piszę w dobrej wierze - mniej wydasz w jednym sklepie to więcej zostanie na zakupy w innym ;)

      Usuń
  15. No to nieźle natrafiłaś ;)
    Może jutro się przejadę na zakupy, bo potrzebuję parę rzeczy, a szczególnie czegoś termoochronnego na włosy ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój H&M jest wybrakowany. Nie było kosmetyków po 5 zł. :( Za to po 10 zł zupełnie inne. :) I nie jestem usatysfakcjonowana bo liczyłam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po 10 zł były zestawy 3 mini produktów - wersja czarna i srebrna lub biała - nie pamiętam dokładnie ;)

      Usuń
  17. Szampon Timotei mnie zainteresował, muszę sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łączę się z fanką promocji :)) Udane zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 Researches PROVE How Coconut Oil Kills Belly Fat.

    The meaning of this is that you actually get rid of fat by eating coconut fats (in addition to coconut milk, coconut cream and coconut oil).

    These 3 researches from big medicinal magazines are sure to turn the conventional nutrition world upside down!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.