Translate

wtorek, 17 lipca 2012

Coś dla: stóp, paznokci, ciała, ust i twarzy

Ostatnie mini zakupy z Rossmanna:
  • Fusswohl Fuss Bad erfrischt müde Füβe mit Totem Meer Salz sól do kąpieli stóp odświeża zmęczone stopy, zawiera sól z Morza Martwego
  • for your beauty pilniczek szafirowy 13 cm
  • for your beauty masażer do ciała z wypustkami
  • Wibo Sparkling Rose Lips różany lip gloss do ust 01


I z Allegro:
  • technic high lights rozświetlacz do twarzy

  
Chciałam Wam pokazać swatch błyszczyka, ale aparat ma dziś focha i najlepsze zdjęcie, które udało mi się zrobić to to poniżej. Rozświetlacz na skórze pokażę w najbliższym czasie.


Miłego popołudnia :)

32 komentarze:

  1. całkiem ładnie wygląda błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach też nienajgorzej się prezentuje ;)

      Usuń
  2. JA MAM BENEFIT HIGH BEAM UWIELBIAM GO,JAKA JEST CENA BŁYSZCZYKA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na HB Benefit mnie niestety nie stać :( Błyszczyk kosztował 1,29 zł :)

      Usuń
  3. ACH KOCHANA ,AZ MNIE SERCE BOLI,NO COZ WIDOCZNIE TEN ROWER NIE BYL DLA MNIE,1,29? JEZU CO TO ZA CENA ?JA HB KUPIŁAM UZYWANY NA ALLEGRO,TYLKO TRZEBA UWAZAC NA PODRÓBY I PYTAC O DATE WAZNOSCI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też by bolało :(

      1,29 zł to cena wyprzedażowa tej kolekcji w R. ;) A jeśli kiedyś będę mogła sobie pozwolić na HB to kupię z Sephory ;)

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie rozświetlacz, czekam na recenzje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że ten rozświelacz to lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor błyszczyka, szkoda, że jeszcze nie widziałam go na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję [o ile aparat będzie chciał współpracować] jutro zrobić zdjęcie jak błyszczyk wygląda na ustach :)

      Usuń
  7. O, ciekawe jak się sprawdzi ten masażer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż jest bardzo przyjemny, masażer wygodnie leży w dłoni - tyle mogę napisać po dwukrotnym użyciu ;)

      Usuń
  8. Ogromnie zaciekawił mnie ten rozświetlacz do twarzy ;)

    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nadzieję, że rozświetlacz będzie dawał fajny efekt ;)

      Usuń
  9. Błyszczyk ma śliczny kolorek!
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy z tych rzeczy znam tylko masażer nawet miałam go kupić ostatecznie zdecydowałam się na inny ;) a błyszczyk faktycznie fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masazer cos ciekawego;p blyszczyk w moim kolorze:) tylko ze ostatnio ich stosowanie sprawia niechec, wiec pozostaje wierna pomadka nawilzajacym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fanką błyszczyków nie jestem, ale od czasu do czasu najdzie mnie ochota na pomalowanie takim kosmetykiem ust ;)

      Usuń
  12. Jestem ciekawa tego masażera :) i ten rozświetlacz wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdam relację i z masażera i z rozświetlacza :)

      Usuń
  13. Hejka :))))))


    Przeniosłam się na nowy adres, jeśli chcesz, to dodaj :)
    Obserwowałaś mój dawny blog Vogue Beauty więc myślę, że powinnaś wiedzieć :)


    Pozdrawiam, www.ewulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chciałam Ci bardzo podziękować za info o tej promocji Wibo bo jestem mega zadowolona. :)
    Chyba nabędę jeszcze jeśli coś pozostało. :)

    Zaciekawiłaś mnie tym przyrządem do masażu... :> Z wypustkami... he he :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę - informacjami o dobrych wyprzedażach trzeba się dzielić ;)

      Z wypustkami... :p

      Usuń
  15. I jak Ci się sprawdza ten rozświetlacz? Mam go, ale użyłam 2 razy-robi mi na kościach policzkowych dwie białe plamy... Masakra czy nie potrafię go aplikować? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona - nakładam go punktowo pędzelkiem a potem rozcieram palcami jednocześnie wklepując i nie zauważyłam białych plam ;)

      Usuń
    2. Czyli muszę jeszcze potrenować ;) Życzę miłego tygodnia!

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.