Translate

wtorek, 3 lipca 2012

Dax Cosmetics Perfecta Spa maska-serum do stóp + wulkaniczny peeling do stóp domowy pedicure zabieg zmiękczający

Lato – czas sandałów, klapków, japonek i innego odkrytego obuwia. Staram się, by moje stopy [oczywiście nie tylko latem, ale przez cały rok] były zadbane, odpowiednio nawilżone, bez nieestetycznych pęknięć oraz suchego naskórka na piętach itd. W tym celu używałam już wielu produktów, ale zawsze chętnie sięgam po kolejne, inne, które a nuż okażą się tymi najlepszymi w kategorii pielęgnacja stóp. Nie inaczej było w przypadku zestawu Dax Cosmetics Perfecta Spa maska-serum do stóp + wulkaniczny peeling do stóp domowy pedicure zabieg zmiękczający. Produkt znalazłam w Rossmannie w cenie 2,49 zł/2 x 6 ml. Jakie są moje spostrzeżenia po użyciu tego duetu? 


Zacznę od podstawowych informacji. W jednej z saszetek znajduje się maska-serum, a w drugiej wulkaniczny peeling. Krok pierwszy naszego domowego pedicure to zastosowanie peelingu. Informacje od producenta, sposób użycia oraz skład prezentuje zdjęcie poniżej:


Peeling jest drobnoziarnisty, dość ostry, dobrze ściera naskórek i przepięknie pachnie – jak guma do żucia z dodatkiem imbiru. Po spłukaniu skóra jest gładka, pokryta delikatną, lekko tłustą warstwą. Zawartość saszetki wystarcza na jeden zabieg, ale nie pogardziłabym, gdyby było jej odrobinę więcej.


Krok drugi to aplikacja maski. Informacje od producenta, sposób użycia oraz skład produktu znajdziecie na zdjęciu:


Maska jest tłusta, ma gęstą konsystencję. Pachnie tak samo jak peeling. Po nałożeniu na stopy nie wchłania się od razu – pozostawia warstwę, której nadmiar producent zaleca wmasować – co średnio udało mi się zrobić. Po kilku minutach po aplikacji czuć rozgrzewające działanie maski – na zimę super, ale w upały już tak nie bardzo ;) Pozostawia skórę stóp gładką i przyjemną w dotyku. Tak jak w przypadku peelingu zawartość saszetki wystarcza na jeden zabieg, ale większa ilość byłaby oczywiście mile widziana.   


Nie wiem, jak peeling i maska sprawdzą się w przypadku grubej skóry stóp – podejrzewam, że mogą sobie z nią nie poradzić. Zapach i działanie bardzo mi odpowiadają. Szkoda, że zestaw nie jest dostępny w pełnowymiarowych opakowaniach, bo chętnie bym po nie sięgnęła. Regularny zakup saszetek jest niestety nieekonomiczny.

14 komentarzy:

  1. Ja kupuję co jakiś czas, bardzo lubię ten zestaw. Faktycznie mógłby być w większych opakowaniach. :)
    A widziałaś, jest taki zestaw też do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, mam ochotę go wypróbować :)

      Usuń
    2. Ja mam ale jakoś nie mam czasu wypróbować. :D

      Usuń
  2. Chętnie wypróbuję peeling :) Szkoda tylko, że jest wyłącznie w saszetkach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te saszetki z DC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak troche nieekonomicznei - szkoda ze nie maja pelnowymiarowych produktow...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te wszystkie saszetki Pefecty, czy to do buzi, czy do stóp, ale tego jeszcze nie miałam :) A faktycznie może się przydać, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w lecie nasze stopy są bardziej narażone na.. wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach jest śliczny, peeling trochę słaby,a le da się przeżyć, maska super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zakupić. Brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam nigdy tej maski, poszukam jak wrócę z wakacji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam to serum i moje stopy po nim były mega przyjemne w dotyku :P kupię go jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobny zestaw jest do rąk, uwielbiam go. Działa cuda! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.