Translate

sobota, 14 lipca 2012

Delia Dermo System ekskluzywny jedwab do ciała idealne wygładzenie

Tytułowy jedwab do ciała kupiłam dawno temu, bo na początku września 2011 r. - KLIK. Dość długo przeleżał w pudle z innymi zapasami, aż nadszedł jego czas. Jak oceniam jego działanie? Zapraszam na krótką recenzję.


Kosmetyk umieszczony jest w długiej tubie o pojemności 200 ml. Oprócz wersji, którą posiadam, dostępne są także 2 inne: srebrzysty jedwab do ciała oraz brązujący jedwab do ciała.

Tradycyjnie informacje od producenta, sposób użycia i skład produktu przestawiam na zdjęciach:



Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tego kosmetyku – skóra jest bardzo gładka, miękka i nawilżona. Dzięki lekkiej konsystencji jedwab szybko się wchłania i pozostawia na skórze błyszczącą warstwę, która nie jest tłusta ani klejąca.


Jeśli macie ochotę wypróbować jedwab Delia to w obecnej ofercie promocyjnej Drogerii Natura można go kupić w cenie 6,99 zł [cena regularna to 9,99 zł].


A jeśli lubicie przeglądać drogeryjne magazyny to w Naturze dostępny jest kolejny numer kwartalnika o jakże oryginalnym tytule Magazyn Natura.

11 komentarzy:

  1. jedwabu do ciala nie uzuwalam jeszcze;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nigdy nie miałam jedwabiu do ciała, wczoraj byłam w Naturze, ale nie wpadł mi nawet w oko, a szkoda, bo bym pewnie kupiła zwłaszcza jak jest w promocyjnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jedwab już widziałam kilka razy ale jakoś mnie nie kusił. Może jednak wypróbuję, chociaż nie wiem czy w tym miesiącu bo trzymam się postanowienia że wydaję tylko 50zł na kosmetyki a zostało mi już tylko 7zł :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. skusilabym się na niego gdyby nie to, że mam masę zalegających mazideł a w lato strasznie mi ciężko idzie z ich zużyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się godny uwagi :) Gdy tylko skończę moje obecne mazidło, skuszę się na niego, bo nie jest drogi, a efekty u Ciebie zachęcają do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, oczywiście zacznę obserwować. :)
    Zapraszam również do mnie i pozdrawiam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten jedwab i był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten balsam ale jeszcze go nie używałam. :D Za to używałam ten z drobinkami i polecam, jest genialny! :)

    Co do drogeryjnych gazetek to czasami zerknę do rossmannowskiego "Skarbu", teraz wzięłam tą z Natury ale w sumie tam nic nie ma ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapiszę ten balsam do listy zakupów:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.