Translate

piątek, 27 lipca 2012

Delia w hipermarkecie Carrefour

Kilka dni temu wyjeżdżając z miasta zajrzeliśmy do hipermarketu Carrefour, do którego zazwyczaj nam nie po drodze. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zajrzała na dział z kosmetykami. Zajęłam się przeglądaniem oferty szamponów i odżywek, a TŻ w tym czasie postanowił sprawdzić, co jeszcze ciekawego można w tym sklepie kupić. Po chwili wrócił jednak do mnie i zapytał, czy interesują mnie kosmetyki Delia, bo w sąsiednim rzędzie jest szafa tej właśnie marki. Oczywiście, że mnie interesowały. W szafie można było znaleźć: bazę silikonową pod makijaż, korektor do twarzy, fluidy mineralne, eyelinery, tusze do rzęs, lakiery Onyx, Coral Prosilk, zestawy do frencha, odżywki do paznokci, hennę do brwi i rzęs i kilka innych rzeczy. I wszystko byłoby bardzo fajnie [łącznie z niskimi cenami], gdyby nie to, że większość tych kosmetyków była pootwierana, ubrudzona, rozmazana na półce, aż szkoda było na to patrzeć. Wśród kilkunastu sztuk korektora do brwi znalazłam tylko 1 [słownie: jedną] nieotwieraną sztukę z nieprzerwaną naklejką zabezpieczającą...  

A oto co kupiłam:
  • Delia Onyx żel-korektor do brwi czarny 9 ml 5,49 zł
  • Delia No. 1 nr 62 lakier do paznokci 5 ml 1,99 zł
  • Delia Dermo System Hypoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu 210 ml 4,99 zł
  • Delia No. 1 ziołowy zmywacz do paznokci: wzmacniający z witaminą F 58 ml, wzmacniający z olejem z kiełków pszenicy 58 ml - obecnie w promocji jeden + drugi za 50% ceny 1,94 zł

Wszystkie kosmetyki mają długie terminy ważności.


Muszę też wyjaśnić jedną rzecz - kilka dni temu na dwóch blogach [przepraszam, ale nie pamiętam, na których] napisałam, że po rozczarowaniu micelarnym płynem do demakijażu twarzy i oczu nie skuszę się na wspomniany wyżej hypoalergiczny żel oraz że moje brwi są ciemne i gęste i nie wymagają dodatkowego podkreślenia. Jak widać zmieniłam zdanie [podobno tylko krowa nie zmienia poglądów ;)] i postanowiłam sama sprawdzić oba kosmetyki ;)

39 komentarzy:

  1. przetestujesz to będziesz wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładny lakier do paznokci, czekam aż go pokażesz i co nie co o nim napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go już dziś pokazać, ale tak paskudnie [bardzo blisko skóry, boli] pękł mi jeden z paznokci, musiałam doprowadzić go do porządku i przy okazji skróciłam resztę paznokci. Jak trochę odrosną to pokażę na nich lakier i napiszę kilka zdań o nim :)

      Usuń
  3. żel do brwi mam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będę z niego zadowolona :)

      Usuń
  4. Tanio! U mnie gdzieś pojedynczo się coś trafi, ale nie żeby od razu szafa, ech =[

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetyków:)czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ich zmywacze ;) lakier ma śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki tani lakier do paznokci! kiedyś miałam zmywacze z delii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten żel do brwi, czasem można przypadkowo odkryć perełki, może i tym razem?:D czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. często mam te zmywacze, a ceny super wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli się nie mylę to chodzi Ci pewnie o Calibri :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier za 2zł nie może być przecież zły, w końcu to tylko lakier :)
    Kolor również wygląda na ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny faktycznie zachęcające, polecam korektor do twarzy, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam żółty, ale podobno zielony też jest całkiem niezły

      Usuń
    2. Tak właściwie co to za hipermarket?

      Usuń
    3. Tak właściwie to zapomniałam napisać [ach, ten dzisiejszy upał... ;)], iż ten jakże tajemniczy hipermarket to... Carrefour :) Zaraz poprawię wpis :)

      Usuń
  14. Ehhh skoro tak twierdzisz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa źle spojrzałam! Myślałam, że chodzi Ci o czcionkę którą mam na blogu heh, co do zdjęcia to nie wiem czy dam radę znaleźć bo dawno było to robione, poszukam dam Ci znać

      Usuń
  15. ten korektor do brwi jest bardzo dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ceny :) miałam kiedyś jeden z tych zmywaczy i był całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. o a ja chyba mam ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten korektor do brwi. Najpierw nakładam cień z paletki do brwi Essence, a później przeczesuję brwi Delią. Ale ja zapłaciłam za niego dwa razy tyle w małej drogerii B-/ Możesz napisać w którym hipermarkecie robiłaś zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy robiłam w Carrefour :) Zaraz poprawię wpis :)

      Usuń
  19. zainteresował mnie ten lakier !!!!!!
    świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem ciekawa czy u nas są muszę zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy lakier :-)

    A mi Carrefoura usunęli -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. nie widziałam w żadnym Carrefourze szafy Deli..szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ZEL DO MYCIA TWARZY I LAKIERY T0 MOI ULUBIENCY,JA DWA DNI POD RZAD BUSZUJE W PRIMARKU,KUPILAM JUZ 3 TOREBKI,PORTWEL I KILKA INNCH RZECZY,SZKODA,ZE CIE TU NIE MA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za cynk :) Daleko mam do C., ale kiedyś przy okazji na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals sent to your mobile phone daily.

    Follow our signals NOW & profit up to 270% daily.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.