Translate

środa, 18 lipca 2012

Dr. Oetker sos lizakowy błyszczący

Specjalnie dla Moris i wszystkich innych zainteresowanych :) Z góry przepraszam osoby będące na diecie ;)


 Po powiększeniu zdjęcia widać błyszczące drobinki ;)

Podobnie jak sos o smaku gumy do żucia, który pokazywałam TU, sos lizakowy błyszczący ciekawie wygląda na lodach. Można go także użyć do dekoracji ciast, deserów i naleśników. W porównaniu do niebieskiego sosu lizakowy ma mniej wyrazisty [wg mnie truskawkowy] smak. Mi bardziej przypadł do gustu niebieski, natomiast TŻ różowy ;) Tubka ma pojemność 200 ml. Sosy kupiłam w POLOmarkecie - w promocji, która obowiązywała do wczoraj zapłaciłam za nie 3,99 zł/szt. [cena regularna to, o ile się nie mylę, 4,99 zł]. Wiem, że są także dostępne w hipermarkecie Real.

22 komentarze:

  1. A ja na diecie jestem :(

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie i smacznie, ale ja niestety nie jem takich pyszności...;))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, rany jaki zaszczyt :-)) *_* on serio ma drobinki, wolę się nie zastanawiać co to :P. Gdyby sos był jasnoniebieski przypominałby pastę do zębów Colgate, taką która miała otwór w kształcie gwiazdki (o taką: http://www.flickr.com/photos/94617847@N00/125501229/) Przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drobinki to brokat, który potem zostaje na zębach - gwiazdorski uśmiech z błyskiem gwarantowany ;)

      Oczywiście, żartuję z tym brokatem i zębami ;)

      Usuń
  4. może jestem dziwna ale nie lubię lodów z sosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heheh uwielbiam takie jedzeniowe bajery :P Ale najczęściej kupuję i nie jem, bo okazuje się obrzydliwe, a ja nigdy nie uczę się na błędach pod tym względem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! jejiu jakie to pyszne musi być

    OdpowiedzUsuń
  7. masz racje ze przepraszasz osoby na diecie;p boo az mi slinka pociekla:P choc moja dieta podupadla ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowy, ale ten w smerfowym kolorze bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm lizakowy? to teraz mam dylemat czy ten czy o smaku gumy do żucia ;) zawsze wybierałam polewy owocowe albo czekoladowe, a tu takie cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod poprzednim sosem Ci napisałam, że nigdzie ich nie ma, teraz koniecznie muszę iść do Polo albo Reala tyle, że nie mam po drodze. :D Pecha mam. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, muszę sobie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja mogłam przeoczyć ten post! Musi bosko wyglądać na Macchiato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeeeeeeeej! Smakowicie to wygląda ! Muszę zakupić i wypróbować ;P
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.