Translate

środa, 11 lipca 2012

Dziwny dzień...

Dzisiejsza pogoda jest co najmniej dziwna - rano padał deszcz i grzmiało, potem nagle się rozpogodziło, wyszło słońce, a kilka minut temu znowu znowu zbierało się na burzę... Ta zmienna aura źle wpływa na moje samopoczucie. Brakuje mi energii. Zdecydowanie. Postanowiłam, że dzisiejsze popołudnie spędzę na lekturze książki, którą zaczęłam czytać w marcu i nadal jej nie skończyłam - nie żeby była nieciekawa tylko zabrakło mi na nią czasu... A słodkim dodatkiem do lektury będą żelki Chupa Chups Max Mix - czyż żelkowe lody nie są urocze? ;)


Zanim jednak wygodnie rozsiądę się z książką w dłoni skuszę się na mrożony sok multiwitaminowy - do zamrożenia soku wykorzystałam pojemniki do robienia lodów, które pokazywałam TU.


Mam nadzieję, że Wasze dzisiejsze samopoczucie jest lepsze od mojego. Miłego popołudnia :)

19 komentarzy:

  1. Ja odliczam w pracy czas do końca - strasznie mi się ciągnie ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja spędziłam dzień nad jeziorkiem w miłym towarzystie, więc mój dzień jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA ZYJĘ JUŻ NIEDZIELNĄ WYCIECZKĄ NAD MORZE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żelki, uwielbiam żelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te mrozonki super:) fajna alternatywa dla lodow:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham żelki.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas od początku lipca mamy psią pogodę. Codziennie leje a dziś mnie strasznie przewiało jak byłam na rowerze i właśnie zastanawiam się czy wziąść tabletkę na ból głowy czy może do jutra samo przejdzie ;/
    Super lody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam takie pojemniczki do lodów z ikea i nie wyobrażam sobie lata bez tych lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje samopoczucie dzisiaj na pewno jest gorsze niż Twoje. :(
    Byłam w Rossmannie i nie znalazłam tych foremek. Grrr, zeźliłam się. :P
    Żelki mniem mniam, uwielbiam te tradycyjne misie Haribo i tylko te... a Chupa Chupsa nie widziałam nawet... Muszę spróbować. :)

    A co czytasz ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  10. i żelkowe lody i te z soku wyglądaja pysznie! :) chętnie bym je zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę takie żelki :D świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam wszystkie żelki! a te są dodatkowo przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te burzowo-upalne dni bywają dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, gdzie kupię takie fajne żelki?? Pierwszy raz widzę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.