Translate

piątek, 13 lipca 2012

for your beauty drewniania szczotka do masażu

Dziś pokażę Wam jedno z moich ulubionych akcesoriów łazienkowych. Jest to szczotka do masażu, którą można kupić w Rossmannie. Jej cena regularna to 10,99 zł, w promocji zapłaciłam za nią niecałe 9 zł.


Szczotka jest solidnie wykonana [średnica ok. 10,5 cm] – jej górna część jest drewniana, z materiałowym paskiem, który ułatwia stabilne utrzymanie szczotki w dłoni. Oprócz naturalnej, gęstej, dość ostrej szczeciny posiada także zaokrąglone gumowe wypustki, które dodatkowo masują skórę. Używam jej głównie pod prysznicem z dodatkiem żelu lub peelingu do masażu antycellulitowego. 


Masaż szczotką świetnie ujędrnia i wygładza skórę, pobudza ukrwienie. Wszelkie balsamy i inne mazidła rewelacyjnie się wchłaniają.


Szczotka fajnie sprawdza się także w suchym masażu [sucha skóra i sucha szczotka] – chociaż przyznaję, że za pierwszym razem nie było to najprzyjemniejsze uczucie, ale teraz taki masaż to fantastyczny relaks – zwłaszcza gdy TŻ masuje mi nią plecy ;) 

Producent zaleca, aby: Od czasu do czasu umyć szczotkę szamponem. Podczas osuszania położyć szczotkę na stronie ze szczeciną


Kiedyś namiętnie szorowałam uda, pośladki i brzuch słynną gąbką antycellulitową Syrena, ale obecnie zdecydowanie bardziej wolę w tej kwestii szczotkę fyb. Polecam! Warto wypróbować.

13 komentarzy:

  1. o, ciekawa :))
    jak spotkam to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ja ogladalam - ciekawa jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka fajna szczota, też się obecnie szoruję Syrenką, ale chętnie coś nowego bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie taką zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam czegoś bardziej do masowania pośladków, bo niestety pleców nie ma mi kto masować :D ale szczotka wygląda naprawdę rewelacyjnie :)

    Przy okazji - jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału - zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i również bardzo lubię, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też takiej szukam, ale jakoś nie widziałam jej w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szczotki w 'moim' R. leżą tam, gdzie akcesoria kąpielowe, gąbki, masażery itd. :)

      Usuń
  8. zaciekawiła mnie ta szczotka, będę miała okazję to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie wygląda, ale jak tak patrzę to mnie "boli" ;D musi być strasznie ostra...

    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham różne tego typu szczotki, masażery! Moje klimaty!:)
    PS. Zapraszam do mnie nie mini rozdanie:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.